ترندهای روز

روش ساده برای تمیز کردن شوفاژ قبل از زمستان

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

فصل سرد زمستان در راه است و برای گرم شدن خانه باید دوباره رادیاتور یا بخاری را روشن کنید.

بسیار مهم است که یاد بگیرید بخاری و رادیاتور را به دقت تمیز کنید.

یک روش ساده برای تمیز کردن بخاری قبل از زمستان

هنگامی که بخاری را روشن می کنید، می توانید بوی نامطبوع را از بین ببرید و با یک تمیز کردن ساده آن را به درستی عمل کنید. در این مقاله نحوه تمیز کردن آن را توضیح خواهیم داد.

از سشوار استفاده کنید

برای تمیز کردن کثیفی و آلودگی به یک سشوار نیاز دارید. کافی است یک حوله خیس پشت و زیر رادیاتور بردارید و سپس سر سشوار را به سمت قسمت کثیف رادیاتور بگیرید و کثیفی را کاملا تمیز کنید. در این صورت تمام کثیفی ها و آلودگی ها روی دستمال جمع می شود و می توانید به راحتی این دستمال را بشویید و دوباره از آن استفاده کنید. انجام این کار از بروز هرگونه حساسیت جلوگیری می کند.

از سرکه استفاده کنید

برای از بین بردن آلودگی اضافی، می توانید از دستمال کاغذی آغشته به محلول آب و سرکه استفاده کنید. برای تمیز کردن قسمت های خارجی رادیاتور کافی است یک لیوان سرکه را در آب و کمی الکل حل کنید. سپس یک اسفنج را در این محلول فرو کنید تا کثیفی و آلودگی از بیرون رادیاتور پاک شود. همچنین می توانید از ترکیب آب و لیمو برای تمیز کردن کثیفی استفاده کنید، زیرا لیمو از تجمع باکتری ها و میکروب ها جلوگیری می کند.

با استفاده از برس

برای تمیز کردن اجاق گاز از هر نوع گرد و غبار کافی است یک برس تمیز بردارید و آن را روی قسمت مورد نظر بکشید تا لایه کثیف از بین برود. همچنین می توانید از نمک دریا و ترکیب آن با آبلیمو استفاده کنید و قسمت های فلزی بخاری را بکشید. نیم ساعت صبر کنید و سپس با دستمال تمیز و مرطوب آن را تمیز کنید تا آلودگی ها کاملا پاک شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا