ورزشی

ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد میزبان ایران و قطر با حضور زنان است

احمد دنیامالی پس از بازدید از ورزشگاه های سامان و امام رضا (ع) مشهد گفت: مشهد مقدس ظرفیت خوبی برای برگزاری مسابقات دارد، ورزشگاه سامان حدود ۳۰ هزار تماشاگر و ورزشگاه امام رضا (ع) ظرفیت خوبی دارد. که برای تیم های ایران و قطر استفاده می شود در حال آماده شدن هستند. حدود ۲۳ هزار نفر گنجایش دارد و در بازدیدی که از این ورزشگاه داشتیم، چمن آن از کیفیت بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: طبق استانداردهای AFC، این ورزشگاه یکی از بهترین ورزشگاه های ایران است و سطح نور آن ۲۲۰۰ لوکس و «گرید» این ورزشگاه +A است. ظرفیت های بسیار خوبی در استان خراسان رضوی وجود دارد که می توانیم از آنها استفاده کنیم.

دنیامالی تصریح کرد: استانداری خراسان رضوی به همراه اداره کل ورزش و جوانان استان تلاش های زیادی برای آماده سازی ورزشگاه های استان انجام داده اند که جا دارد از آنها تشکر کنم. استادیوم های مشهد استانداردهای خوبی دارند که می توان از آنها در بازی های ملی و باشگاهی استفاده کرد.

وزیر ورزش تصریح کرد: دولت، وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال از حضور بانوان در ورزشگاه ها حمایت می کنند و باید احترام بانوان در ورزشگاه ها حفظ شود. در دیدار ایران و قطر شاهد حضور تماشاگران زن خواهیم بود و انشاالله در آینده شاهد میزبانی بیشتری در لیگ نخبگان آسیا در مشهد خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا