فناوری

20 سال اینترنت رایگان، جایزه پویش بازگشت به کلاس همراه اول

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

همراه اول به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید قرعه کشی ۲۰ سال اینترنت رایگان را برای دانش آموزان شرکت کننده در کمپین «بازگشت به کلاس» برگزار می کند.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران اولین همراه به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان مهر و آغاز سال تحصیلی جدید کمپین «بازگشت به کلاس» طراحی شده است و دانش آموزان می توانند آبان ۱۴۰۳ با خرید سیم کارت دانش آموزان، انارستان، جوانان و نوجوانان نیز می توانند در قرعه کشی بزرگ شرکت کنند.

تمامی دانش آموزانی که با خرید سیم کارت همراه اول در این کمپین شرکت می کنند، علاوه بر دریافت اینترنت، مکالمه و بسته های دیجیتال، در قرعه کشی «۴۸۰۰ گیگابایت اینترنت معادل ۲۰ گیگابایت اینترنت رایگان در ماه ۲۰» نیز شرکت خواهند کرد. سال” برای ۲۰ نفر. داده خواهد شد

تمامی والدین دانش‌آموزان مقطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم می‌توانند برای فرزندان خود که بیش از سایر گروه‌های سنی با اینترنت، ابزار دیجیتال، آموزش آنلاین و یادگیری سر و کار دارند، سیم‌کارت دائمی جوانان یا سیم‌کارت اعتباری انارستان خریداری کنند. آنها برای کمک بیشتر با دستیاران هوش مصنوعی در تعامل هستند.

تمامی دانشجویان نیز می توانند با خرید سیم کارت دائمی جوانان یا سیم کارت اعتباری دانشجویی در این کمپین شرکت کنند.

*مشخصات سیم کارت های دانشجویی

سیم کارت دائمی “جوانی”. با بسته خوشامدگویی ۴۰ گیگابایتی به مدت ۱۰ ماه برای اینترنت خانوادگی، ۲۰۰ دقیقه مکالمه درون شبکه ای (تماس با خطوط همراه اول یا ثابت) به مدت یک ماه، ۲۰ دقیقه مکالمه خارج از شبکه به مدت یک ماه و ۲۰۰ پیامک. به مدت یک ماه و با ۵۰ درصد تخفیف ۶۰۰۰۰ تومان ارائه می شود.

کارت اعتباری «انارستان». با بسته خوشامدگویی ۶۳ گیگابایت اینترنت ۹ ماهه (هر ماه ۷ گیگابایت ۷ روز) و ۳ گیگابایت اینترنت یک ماهه، ۵۰۰ تومان شارژ اولیه رایگان تعلق می گیرد.

نکته مهم در مورد این سیم کارت ها انتقال خودکار مالکیت آنها از والدین به فرزندان در سن ۱۸ سالگی است.

*مشخصات سیم کارت های دانشجویی

سیم کارت دائمی “جوانی”. با بسته خوشامدگویی ۱۰ گیگابایت اینترنت ۳۰ روزه، ۱۰ گیگابایت اینترنت ۴ ماهه، ۲۰۰ دقیقه مکالمه درون شبکه (تماس با خطوط همراه اول یا ثابت) به مدت یک ماه، ۲۰ دقیقه مکالمه خارج از شبکه برای یک ماه. ماهانه و با ۵۰ درصد تخفیف ویژه به قیمت ۸۰ هزار تومان ارائه می شود.

کارت اعتباری “دانشجو”. همچنین با بسته خوش آمدگویی ۳ گیگابایتی اینترنت ۳ ماهه ۳۰۰ دقیقه مکالمه درون شبکه (تماس با خط همراه اول یا ثابت) ۳ ماهه ۳۰۰ پیامک ۳ ماهه ۳۰۰۰ تومان شارژ اولیه و با تخفیف ویژه ۵۰% ۱۰ هزار تومان می رسد

لازم به ذکر است در راستای حمایت آموزشی از دانش آموزان، همراه اول امکان خرید «بسته ویژه آغاز سال تحصیلی» را با قیمت ویژه برای کلیه دارندگان سیم کارت دائمی نوجوانان و جوانان فراهم کرده است. مردم و سیم کارت های اعتباری انارستان.

* خرید پکیج ویژه شروع سال تحصیلی با قیمتی جذاب

بسته ویژه شروع سال تحصیلی سیم کارت نوجوانان، جوانان و دانش آموزان شامل ترکیبی از ۱۰ گیگابایت اینترنت، ۱۰ ساعت مکالمه، اشتراک رایگان یک هفته ای فیدیبو، ۲۵ درصد تخفیف اشتراک آکادمی موبایل، ۲۵ درصد تخفیف دوره آموزشی ALA و ۳۵ درصد تخفیف دوره آموزش iNo خواهد بود که با قیمت ۴۴ هزار تومان موجود است و خرید آن با شماره گیری «Star 100 Star 672 Square» امکان پذیر است.

بسته ویژه آغاز سال تحصیلی سیم کارت انارستان نیز شامل ترکیبی از ۲ گیگابایت اینترنت، ۲۰۰ دقیقه مکالمه، اشتراک یک هفته ای رایگان فیدیبو، ۲۵ درصد تخفیف اشتراک آکادمی موبایل، ۲۵ درصد تخفیف در دوره آموزشی ALA و ۳۵ درصد تخفیف در دوره آموزشی iNoMe. که با قیمت ۸ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه می شود و خرید آن با شماره گیری “ستاره ۱۰۰ ستاره میدان ۶۶۷۱” امکان پذیر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا