ترندهای روز

زن جوان شوهرش را با همدستی ۳ نفر کشت

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

بدون عنوان 8

چهار متهم پرونده آتش سوزی کمربند سبز مشهد که با تلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی مشهد و با دستورات ویژه قضایی دستگیر شدند، راز این قتل هولناک را فاش کردند.

دوم اسفند سال گذشته جسد سوخته مرد جوانی در کانالی در حاشیه جاده کمربندی شمالی مشهد در حالی کشف شد که هیچ نشانه ای از هویت این جوان بوکسور پوش وجود نداشت. پس از تلاش های طولانی سرانجام هویت این جسد ناشناس با گزارش مفقودی یکی از اعضای خانواده مشخص شد.

این در حالی بود که از دیگر اعضای این خانواده ۴ نفره خبری نبود و سرانجام کارآگاهان به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می داد همسر مقتول زنده است و در نیشابور زندگی می کند. طولی نکشید که این زن ۲۸ ساله دستگیر شد و راز این جنایت هولناک با همدستی ۳ نفر دیگر فاش شد.

در ادامه تحقیقات و با راهنمایی قاضی وحید خاکشور (قاضی ویژه قتل عمد)، کارآگاهان موفق به دستگیری ۲ مرد غریبه به همراه خاله مقتول شدند. «عادل و عباس» دو متهم پرونده اعتراف کردند که «حسین» (مقتول) را روی مبل با ضربات قمه کشتند و پس از انتقال جسد به لبه کمربند سبز، جسد وی را سوزاندند. تحقیقات بیشتر ادامه دارد. هر ۴ متهم این پرونده جنایی با دستور قاضی شعبه ۲۱۱ بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب مشهد روانه زندان شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا