ترندهای روز

همستر کامبت نقشه راه آینده خود را فاش کرد

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

در روز پنج‌شنبه، ۴۳ درصد از کاربران واجد شرایط همستر کامبت، توکن‌های خود را دریافت کردند و اکنون این بازی رمزنگاری نقشه راه خود را پس از ایردراپ بحث‌برانگیز اعلام کرده است. یکی از برنامه های آتی Hamster Combat گنجاندن عناصر جدیدی مانند NFT در بازی است.

پس از ایردراپ بحث برانگیز روز پنجشنبه، همستر کامبت اکنون نقشه راه خود را به روز کرده است. تیم Hamster بر گسترش یکپارچگی بازی‌های درون‌برنامه‌ای خود تمرکز دارد و حتی عناصر سنتی Web3 مانند توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) را به برنامه‌های آینده خود اضافه خواهد کرد.

همستر کمبت نقشه راه آینده خود را فاش کرد

نقشه راه به روز شده Hamster Combat جزئیات برنامه های بازی قبل از تابستان ۲۰۲۵ را نشان می دهد. یکی از اقدامات تیم Hamster این است که این پلتفرم را خارج از Web3 در دسترس تر کند و “سیستم های پرداخت خارجی را در بازی ادغام کند.”

همچنین، در نوامبر و دسامبر ۲۰۲۴، پس از شروع فصل دوم، تیم Hamster قصد دارد اولین محتوای مختلف را از توسعه دهندگان خارجی در اکوسیستم Hamster Combat عرضه کند. البته هامستر قبلا به این موضوع اشاره کرده و اعلام کرده است که با شرکت های بزرگ بازی ارزهای دیجیتال برای ایجاد یک اکوسیستم پایدار همکاری خواهد کرد. همچنین سیستم تبلیغاتی قابل فروش در این بازی در نظر گرفته شده است.

برای سال ۲۰۲۵، همستر کامبت قصد دارد با شرکت های دیگر همکاری کند تا یک بازی درون برنامه ای بزرگ، یک بازار NFT داخلی و بازی های دسکتاپ راه اندازی کند.

البته با توجه به اینکه برخی کاربران می گویند توزیع توکن همستر «بدترین ایردراپ تاریخ» بوده است، باید دید این تیم می تواند به این اهداف دست پیدا کند یا خیر. توکن HMSTER در اولین روز معاملاتی خود ۳۰ درصد کاهش یافت و به ارزش بازار ۵۶۰ میلیون دلار رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا