بانک و بیمه

پیام تسلیت مدیرعامل بانک مسکن در پی شهادت جانسوز شهید سید حسن نصرالله

به گزارش افق میهن به نقل از بانک مسکن هیبنا، متن پیام سید عباس حسینی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

و به كسانى كه در راه خدا كشته مى‏شوند مپندار، بلكه نزد پروردگارشان قيام كرده‏اند. (آیه ۱۶۹ سوره آل عمران)

هرگز به کسانی که در راه خدا کشته می شوند، شک نکن. آنها مرده اند! بلکه زنده اند و از پروردگارشان سیر می شوند.

شهید سید حسن نصرالله (ره)؛ مجاهد کبیر از اعضای محبوب و شریف جبهه مقاومت اسلامی و مایه مباهات همه مومنان و آزادگانی است که به عزت اسلامی و آزادی اماکن مقدس اهمیت می دهند. پس از سالها رشادت و مجاهدت در راه دفاع از قانون و حق و مظلومان بی دفاع اجر خود را از محضر حضرت دوست گرفت و به فیض شهادت نائل آمد.

بدون شک حمله وحشیانه رژیم اسرائیل به حومه بیروت که منجر به شهادت رهبر بزرگ حزب الله لبنان و ده ها نفر از مردم مظلوم لبنان شد؛ این نشان از ضعف و استیصال این رژیم پلید است. شاید با شهادت شهید حسن نصرالله، جبهه مقاومت یکی از پرچمداران پرافتخار خود را از دست داد، اما به برکت خون او و سایر شهدا، اندیشه و راه او جاودانه خواهد ماند و انشاءالله به زودی شاهد آزادی بیت المقدس خواهیم بود. و دیگران نابودی رژیم وحشی صهیونیستی.

اینجانب ضمن محکوم کردن حمله وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به حومه لبنان، شهادت مظلومانه مجاهدان فرزانه و مقاومت، شهادت سید حسن نصرالله (ره) را در محضر امام زمان عج حضرت بقیه الله الاعظم (عج) محکوم می نمایم. (عج)، ولی امر مسلمین حضرت آیت الله علی خامنه ای، به یکایک رزمندگان حزب الله، امت اسلامی، مردم عزیز لبنان، دوست و برادر ایشان، ملت شریف ایران اسلامی و همه آزادگان جهان تبریک و تهنیت عرض می کنم.

سید عباس حسینی

مدیرعامل بانک مسکن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا