فناوری

شیرجه همستر کامبت؛ قیمت HMSTR تا کجا کاهش پیدا می‌کند؟

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

زومیت: چند روز پس از فهرست شدن توکن همستر کامبت در صرافی ها، قیمت آن همچنان در حال کاهش است.

بازی همستر در ماه های اخیر محبوبیت زیادی در بین کاربران به خصوص ایرانی ها پیدا کرده است. این پروژه به وعده خود عمل کرد و در نهایت توکن با نماد HMSTR بر اساس سطح فعالیت کاربران به کیف پول ارز دیجیتال آنها واریز شد.

قیمت هر واحد HMSTR از حدود ۰.۰۱ دلار شروع شد. اما اکنون ارزش این توکن بسیار کمتر شده است. قیمت همستر بسیار کمتر از انتظار کاربران بود و باید دید پروژه مذکور در آینده چه مسیری را دنبال خواهد کرد.

حجم بازار همستر کمبت به ۴۲۵ میلیون دلار افزایش یافته بود. اما اکنون با فرونشست تب اولیه کاهش چشمگیری را تجربه کرده و به حدود ۳۵۰ میلیون دلار رسیده است.

طبق داده های تریدینگ ویو، بالاترین قیمت همستر یعنی ۰.۰۱۴ دلار در اولین روز عرضه این پروژه به ثبت رسیده که البته تنها چند دقیقه در این منطقه به طول انجامید و حدود ۷ ساعت پس از ثبت پیک قیمت، بیش از ۵۰ درصد کاهش یافت. به حدود ۰.۰۰۶ دلار رسید.

نمودار همستر کمبت در بازه زمانی یک ساعته

همانطور که در نمودار همستر کامبت در بازه زمانی یک ساعته مشاهده می کنید، قیمت این توکن همچنان در حال کاهش است و در کانال نزولی حرکت می کند. در زمان نگارش این مقاله، هر توکن HMSTR با قیمت ۰.۰۰۵۶ دلار معامله می‌شود که ۶۰ درصد کمتر از بالاترین رکورد خود است.

یکی از دلایل افت شدید قیمت همستر کمبت، حجم فروش توکنی است که کاربران از طریق ایردراپ این پروژه دریافت کردند.

همانطور که Coindcx اشاره می کند، Hamster Combat در حال حاضر در محدوده نامعلومی معامله می شود و هیجان زیادی را تجربه می کند و علیرغم دوره کوتاه اصلاح قیمت پس از عرضه اولیه در صرافی ها، می تواند در آینده دوباره به سمت قیمت های بالاتر حرکت کند.

تحلیلگران می گویند اگر کاربران همستر کامبت از جامعه حمایت کنند و قسمت های جدیدی را در فصل دوم این بازی تلگرامی توسعه دهند، می توان به آینده توکن HMSTR امیدوار بود. با این حال، حرکت واقعی قیمت این ارز دیجیتال به شرایط بازار و موفقیت فعالیت‌های آتی آن بستگی دارد.

این مقاله حاوی توصیه های اقتصادی زومیت نیست. در هر سرمایه گذاری خطر از دست رفتن سرمایه وجود دارد و سرمایه گذار باید پس از مطالعه و تحقیق تصمیم نهایی را گرفته و مسئولیت آن را بر عهده بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا