فرهنگ و هنر

همه چیز درباره «پدر قهوه» جدیدترین سریال مهران مدیری :: افق میهن

«پدر قهوه» به کارگردانی مهران مدیری از جمله کارهای جدیدی است که انتظار می رود مخاطبان زیادی را به خود جذب کند.

به گزارش افق میهن، «پدر قهوه» به کارگردانی مهران مدیری از جمله کارهای جدیدی است که انتظار می رود مخاطبان زیادی را به خود جذب کند. این سریال با تیمی از بازیگران مطرح به همراه داستانی جذاب و طنز به زودی روی پلتفرم نمایش خانگی عرضه می شود.
جواد فرهانی تهیه کننده سریال های تلویزیونی و شبکه نمایش خانگی درباره سریال جدید خود به کارگردانی مهران مدیری که برای فیلم نت ساخته می شود، از چگونگی تکمیل سه گانه «هیولا» و «دراکولا» به این سریال گفت. این سریال یک اثر مستقل است اما از نظر فضاسازی شاید به سریال «هیولا» نزدیکتر باشد. به خصوص که من هم آن سریال را دوست داشتم.
سریال پدر قهوه کی پخش میشه؟

این سریال که در مراحل پایانی پیش تولید قرار دارد و هنوز اطلاعاتی از زمان دقیق پخش آن در دست نیست.

خلاصه داستان سریال پدر قهوه
Father of Coffee داستان جالب و طنز خانواده ای را به تصویر می کشد که در تجارت قهوه به موفقیت های چشمگیری دست می یابند و در ایران به «پدر قهوه» معروف هستند.

بازیگران سریال

مدیری در این سریال نقش اصلی را بازی می کند و نقش رئیس مافیای قهوه را بر عهده خواهد داشت. ژاله صامتی و سام درخشانی دیگر بازیگران اصلی این اثر کمدی هستند. با توجه به سابقه این بازیگران می توان انتظار داشت که این سریال با تلفیقی جذاب از طنز و درام روبرو شود و نظر مخاطب را به خود جلب کند.

سام درخشانی در برنامه سی و پنج میلی متری که توسط فریدون جیرانی از فیلم نت پخش می شود، از همکاری خود با مهران مدیری در سریال جدید «قهوه پدر» محصول فیلم نت گفت. وی با بیان اینکه بر اساس فیلمنامه این اثر، سریال مادری جزو آثار درخشان فیلم نت خواهد بود، گفت:

در این سریال کمدی مهران مدیری علاوه بر ایفای نقش اصلی یکی از تهیه کنندگان آن نیز می باشد. انتخاب سوژه مافیای قهوه برای سریال طنز بدعت جدیدی در کارهای کارگردانی است. این تم جذاب و متفاوت در کنار بازیگران توانا و تیم سازنده حرفه ای می تواند «قهوه بابا» را به یکی از پربیننده ترین سریال های سینمای خانگی تبدیل کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا