بانک و بیمه

ضرورت سرمایه‌گذاری هلدینگ‌های بزرگ بانکی در یزد| هلدینگ پتروشیمی پیگیری شود

به گزارش افق میهن به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، مهران فاطمی در جلسه کمیسیون هماهنگی بانکداری استان یزد که با هدف بررسی وضعیت منابع و مصارف بانک های استان و نحوه عملکرد بانک ها برگزار شد. مشارکت در صدور فاینانس – و فرصت های سرمایه گذاری در یزد. وی تصریح کرد: برای پیشرفت و توسعه استان، هر مدیر بانکی باید مدیر سرمایه گذاری باشد و فعالانه به استخراج و مدیریت منابع بپردازد.

وی با تاکید بر لزوم ارزیابی حجم سرمایه گذاری هلدینگ های عمده نظام بانکی در یزد، گفت: متاسفانه موضوع سرمایه گذاری هلدینگ پتروشیمی بانک ملی در استان یزد در سفر مقام معظم رهبری در سال ۱۳۸۵ در حوزه نساجی به تصویب رسید. معدن و زنجیره ارزش، کشاورزی و غیره هنوز پیگیری نشده است.

استاندار یزد همچنین با اشاره به لزوم استقبال و حمایت نظام بانکی از رویدادهایی مانند نمایشگاه تامین مالی و فرصت های سرمایه گذاری یزد، تصریح کرد: افزایش حجم سرمایه گذاری در استان ها موجب رونق بیشتر نظام بانکی می شود.

وی با ابراز امیدواری نسبت به انتخاب مدیران متمول و تحول در نظام بانکی کشور، گفت: اگر رشد اقتصادی و سرمایه گذاری در استان ها کاهش یابد، قطعاً شاهد تحولی در نظام بانکی نخواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا