خودرو

قیمت خودرو امروز 9 مهر 1403 / ریزش سنگین این خودرو ها


آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش افق میهن: قیمت خودرو در کشور ما مدام در نوسان است. قیمت خودرو تا حد زیادی تحت تاثیر مدل و برند آن است. نوسانات اقتصادی، تقاضا و عرضه در بازار و همچنین تغییر نرخ ارز می تواند بر قیمت خودرو در کشور تاثیرگذار باشد. افزایش قیمت خودرو ممکن است به دلیل تورم یا افزایش هزینه های تولید باشد.

قیمت خودروهای داخلی
پژو پارس TU5 یکی از خودروهای معروف و پرطرفدار ایران خودرو از مرز ۹۰۰ میلیون تومان عبور کرده و با کاهش ۱۲ میلیون تومانی به قیمت ۸۹۴ میلیون تومان به متقاضی تحویل داده می شود.

تارا V2 اتوماتیک از دسته محصولات داخلی ایران خودرو با افت ۸ میلیون تومانی نسبت به روز گذشته ۸۸۰ میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شد. البته خودروی مورد نظر در حال حاضر در کارخانه تولید و تحویل نمی شود.

شاهین اتوماتیک جی یکی از محصولات رده بالای سایپا با سه میلیون تومان کاهش با قیمت ۸۰۸ میلیون تومان در بازار معامله می شود.

کوییک اتومات یکی از خودروهای اتوماتیک بازار داخلی محسوب می شود که امروز ۹ میلیون تومان گران شده و با قیمت ۵۴۷ میلیون تومان در بازار به فروش می رسد.

قیمت خودروهای مونتاژ شده
بازار خودروهای مونتاژی شاهد افزایش بیشتر محصولات است.

استاپ اتوماتیک لخته شدن (تیپ ۳) یکی از محصولات مونتاژی است که ارزش آن با ۴۰ میلیون تومان افزایش به محدوده ۱ میلیارد تا ۸۳۰ میلیون تومان رسید.

تبصره ۲ محصولات مونتاژ بهمن موتور از آغاز معاملات امروز مانند سایر محصولات این شرکت با ۲۰ میلیون تومان افزایش با قیمت یک میلیارد و ۲۹۰ میلیون تومان در بازار معامله می شود.

X33 کراس (اتوماتیک) یکی از محصولات مدیران خودرو است که با رشد ۳۳ میلیون تومانی به کانال یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان رسیده است.

هایما ۷ ایکس یکی از محصولات مونتاژی عرضه شده توسط ایران خودرو ۲۸ میلیون تومان گران شده و با قیمت یک میلیارد و ۸۳۳ میلیون تومان به فروش می رسد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا