ترندهای روز

افشای راز مرگ آتشین ۳ عضو خانواده پس از یکسال

پایگاه خبری تحلیلی منتخب (ofoghmihan.ir):

این پرونده حدود یک سال پیش در دادگاه کیفری استان تهران و در بیست و دوم بهمن ماه مطرح شد مهر سال گذشته بازپرس سالار صنعتگر که مسئولیت رسیدگی به قتل پایتخت را برعهده داشت، حوالی ساعت ۷:۱۰ بعدازظهر از وقوع آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی مطلع شد. آتش نشانان پس از اطفای حریق در طبقه چهارم منزلی در خیابان ولیعصر، زن و شوهر و دختر خردسالشان را در گوشه ای از منزلشان پیدا کردند که دچار سوختگی شدید شده بودند. هر سه نفر پس از انتقال به بیمارستان جان باختند.

در ابتدای تحقیقات جنایی مشخص شد ساختمان مورد نظر فاقد دوربین مدار بسته است. به این ترتیب تحقیقات از همسایه ها در دستور کار قرار گرفت و اهالی گفتند که از بوی دود و آتش متوجه این حادثه مرگبار شدند و ابتدا خودشان وارد عمل شدند اما وقتی نتوانستند کاری برای نجات انجام دهند. زندگی زن و شوهر و دختر کوچکشان از آتش نشانی کمک خواستند. آنها می خواستند

در هر صورت تحقیقات ادامه داشت تا اینکه چندی پیش سازمان آتش نشانی تایید کرد که آتش سوزی عمدی با استفاده از بنزین در این حادثه مرگبار آغاز شده است. همچنین کارشناسان پزشکی قانونی تایید کردند که مرگ سه نفر از مصدومان این حادثه ناشی از سوختگی ناشی از ریختن مواد محترقه بر روی بدن آنها بوده است. پس از آن تحقیقات ادامه یافت و چند روز پیش مرد میانسال همسایه با مراجعه به دادسرای جنایی راز آتش سوزی مرگبار خانه همسایه را فاش کرد.

گفت: آن زن و شوهر اختلاف و درگیری زیادی داشتند و بارها صدایشان را شنیدیم. در آن روز ابتدا درگیری و سپس آتش سوزی رخ داد. من اولین نفری بودم که وارد خانه آنها شدم. حتی با آن مادر و دختر صحبت کردم و زن متوفی گفت که شوهرش بعد از درگیری روی او و دخترشان بطری بنزین ریخت و به کبریت زد که آتش گرفت و سوخت. از آنجایی که این زن و مرد با هم اختلافات دیرینه داشتند، فکر کردم آن زن حقیقت را نمی گوید، اما وقتی از همسایه ها و اقوامشان عمدی بودن آتش سوزی را شنیدم، تصمیم گرفتم آنچه را که شنیده بودم فاش کنم.

این در حالی بود که تحقیقات میدانی با گفته های مرد همسایه همخوانی داشت و نشان می داد که این زوج اختلافات زیادی با هم دارند. همچنین تایید شد که ابتدا مادر و دختر و سپس پدر خانواده در آتش گرفتار شدند.

در نهایت با توجه به اطلاعات جدید به دست آمده، بازپرس جنایی به دلیل وقوع جنایت پرونده را مختومه کرد زیرا عامل حادثه نیز جان خود را از دست داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا