ورزشی

واکنش اسکوچیچ به ادعای ناامنی در ایران / ویدئو

دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از دیدار مقابل موهون باگان هند اظهار داشت: نمی توانم چیز خاصی در مورد بازی بگویم. ما آماده بازی هستیم. بازی های آسیایی فرصتی است تا توانایی خود را در سطح بالاتری نشان دهیم. تیم حریف هنوز نیامده اما امیدوارم فردا بیاید تا اعتبار مسابقات خدشه دار نشود. ما در این رقابت ها اهداف بزرگی داریم و امیدوارم بازی برگزار شود.

وی افزود: قطعا این شرایط برای ما مشکل ساز است و نمی دانم فردا بازی برگزار می شود یا خیر. نمی دانم این روند آماده سازی برای بازی فردا است یا ادامه تمرین. از این وضعیت ناراحتم و امیدوارم فردا تیم حریف بیاید.

اسکوچیچ درباره شناخت خود از تیم موهون باگان در هند گفت: تیم حریف را به خوبی می شناسیم. بازی های آنها را دیده ایم و انتظار بازی خوبی برای فردا داریم. با توجه به اینکه در تبریز بازی می کنیم، می خواستیم یک پیروزی خوب را با هواداران جشن بگیریم. اگر انتظار دارید در مورد جزئیات تاکتیکی حریف صحبت کنم، الان وقتش نیست.

اسکوچیچ در خصوص قوانین حاکم بر عدم حضور تیم مقابل ادامه داد: قانون وجود دارد و من تصمیم گیرنده نیستم. من فقط برای مربیگری اینجا هستم.

وی در خصوص واکنش خود پس از پایان بازی با سپاهان، توضیح داد: فوتبال پر از شور و هیجان بود. در شرایط سخت یک پیروزی مهم به دست آوردیم. نمی توانستم وانمود کنم که آدم باحالی هستم و احساساتم را نشان می دادم.

سرمربی تراکتورسازی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه به عنوان فردی که سال ها در ایران زندگی می کند از بهانه گیری تیم حریف بابت نبود امنیت در ایران صحبت می کند. دلیل نیامدن تیم مقابل ترس از شکست بود؟ وی گفت: دلیل عدم حضور تیم هند را نمی دانم. دو باشگاه دیگر در ایران حضور دارند و بازی های آسیایی دیروز و امروز در ایران برگزار می شود. اینجا مشکلی نیست. امیدوارم تیم موهون باگان در آخرین لحظه به بازی برسد. فکر می کنم تیمی که نیامده دلیلش را بگوید.

وی درباره ترکیب تیمش برای بازی فردا گفت: هنوز به جمع بندی کامل درباره ترکیب بازی فردا نرسیده ام. ما همچنان منتظر تعیین تکلیف بازی هستیم تا روند تمرینات را برنامه ریزی کنیم. مطمئنم کسانی که بازی خواهند کرد سعی می کنند بهترین نمایش را داشته باشند.

سرمربی تراکتورسازی در خصوص دلایل عدم استفاده از بازیکنانش در چرخش توضیح داد: ترکیب تیم بر اساس شرایط هر بازی تعیین می شود.

وی در خصوص برنامه ریزی فشرده لیگ و مسابقات آسیایی و تاثیر منفی آن بر تیم گفت: قطعا مشکل اجتناب ناپذیر است. ما همیشه سعی می کنیم بهترین تصمیم را برای مشکلات بگیریم و زمان تمرین برای حفظ تناسب اندام و جلوگیری از آسیب مهم است. استفاده از ترکیب چرخشی چندان مهم نیست، اما برنامه ریزی و زمان بندی برای حفظ شرایط تیم اهمیت بیشتری دارد. ممکن است بعداً مشخص شود که تصمیمات گرفته شده خوب نبوده اند. حالا می خواهیم بهترین تصمیم را بگیریم و این امکان را داریم که براساس شرایط برنامه ها را تغییر دهیم. برنامه آموزشی ما روزانه یا هفتگی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا