ترندهای روز

اعترافات پسری که به خاطر نگاه چپ آدم کشت

پایگاه خبری تحلیلی منتخب (ofoghmihan.ir):

مظنون این پرونده که پسری ۳۰ ساله است با دستور بازپرس موسی رضازاده دستگیر و در اختیار ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار دارد.

این قتل ساعت ۳۰ صبح دیروز رخ داد و ماموران کلانتری ۱۱۰ شهدا از طریق همکاران خود در مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مطلع شدند که پسری ۲۵ ساله بر اثر اصابت ضربات چاقو به زمین افتاده است. ماموران با رسیدن به محل روبروی بازار بزرگ با جسد مقتول افغان مواجه شدند.

کارگر مجروح این جوان افغان پس از درگیری متواری شده بود و بررسی ها حاکی از آن بود که فرد کشته شده در یک قصابی در همان حوالی مشغول به کار بوده است. او متهم به قتل بود و معلوم شد که کارگر بازاری است که در مقابل آن درگیری رخ داده است. لذا ماموران برای دستگیری متهم ۳۰ ساله وارد عمل شده و وی را در منزلش در جنوب تهران دستگیر کردند. وی پس از اعتراف به قتل گفت: پدر و مادرم سال ها پیش فوت کردند، خواهر و برادرهایم نیز ازدواج کردند و تنها یکی از خواهرانم در زمان زندگی مشترک ما ازدواج نکرده بود اما او هم ازدواج کرد و پس از آن من تنها زندگی کردم. . من یک ورزشکار و بوکسور حرفه ای بودم، اما فوت پدر و مادرم روی زندگی ورزشی حرفه ای من نیز تأثیر گذاشت. مدال های زیادی دارم و حتی غیر از مدال های استانی، نقره کشور را هم دارم و قرار بود به تیم ملی دعوت شوم. اما بعد از فوت پدر و مادرم با دوستم نباب به مسافرت رفتم و گل کشیدم تا اینکه معتاد شدم و ورزش را کنار گذاشتم. قبلاً گل های بیشتری می کشیدم اما الان کم کرده ام و بعد در شرکت های زیادی کار کردم. چند وقت پیش در آن بازار قفسه‌چین شدم، یک کارگر افغانی هم آنجا بود و چند بار دعوا کردیم. بالاخره سرش با قوطی کمپوت به من کوبید که حالم بد شد و گیج شدم روی زمین. به همین دلیل کارفرما او را اخراج کرد. گویا مقتول از دوستان آن کارگر بوده و شب حادثه به بازار آمده و مدام از این سو به من نگاه می کرده است. علت رفتارش را جویا شدم، گفت: من دوست آن کسی هستم که تو اخراج کردی. گفتم: دوستت بخاطر دعوا اخراج شد، کمپوت به طرف من پرت کرد، حالا چرا برای من دعوا می کنی؟ چند مشت زدم و رفتم. اما دیدم دوباره ایستاده است، این بار برای ترساندن او چاقو را از داخل بازار برداشتم، اما متوجه اصابت چاقو در درگیری نشدم. فکر نمیکردم بمیره

بازپرس جنایی پس از دستگیری متهم دستور داد تا وی در اختیار ماموران اداره رسیدگی به پرونده های قتل قرار گیرد و تحقیقات ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا