ورزشی

نزدیک بود گل رونالدو یک فوتبالیست را بکشد/ ویدئو

النصر در دیداری زیبا از دور دوم مرحله گروهی لیگ برتر آسیا موفق شد با نتیجه ۲ بر یک از سد الریان بگذرد و اولین پیروزی خود را در این پیکارها به ثبت برساند. سادیو مانه و کریستیانو رونالدو برای میزبان گلزنی کردند اما گل فوق ستاره پرتغالی باعث اتفاق عجیبی روی نیمکت این تیم شد.

در حالی که بازیکنان نصر پس از گل رونالدو در حال شادی بودند، ناگهان فریادهای بازیکنان روی نیمکت نصر جلب توجه کرد. موضوعی که حتی منجر به توقف دقایقی بازی شد و پزشکان برای رسیدگی به وضعیت یکی از بازیکنان نصر در کنار نیمکت جمع شدند.

حالا روزنامه الریاضیه ابعاد جدیدی از این اتفاق را اعلام کرده و نوشته شادی پس از گل دوم تیم فوتبال النصر به الریان قطر منجر به مصدومیت ناگهانی سالم النجدی مدافع این تیم شد. وی به دلیل این مصدومیت توسط کادر پزشکی از زمین مسابقه به رختکن تیمش در ورزشگاه «الاوال پارک» منتقل شد.

بر اساس گزارش های رسیده از منابع الریاضیه، النجدی که در دقیقه ۳۵ بازی تعویض شده بود، پس از گل دقیقه ۷۶ کریستیانو رونالدو از روی نیمکت برخاست و در حال شادی بود که ضربه سر او به بالای سرش خورد. از نیمکت این برخورد او را برای چند دقیقه بیهوش کرد.

شاون ایوانز داور استرالیایی متوجه وضعیت او شد و بازی را متوقف کرد تا مدافع نصر به هوش بیاید. سپس با برانکارد به رختکن منتقل شد و توسط کادر پزشکی تیم معاینه شد. پس از بررسی مشخص شد که نیازی به انتقال وی به بیمارستان نیست.

النجدی در نهایت با یکی از کادر پزشکی ورزشگاه را با پای پیاده ترک کرد. استفانو پیولی، سرمربی ایتالیایی النصر در گفت و گو با یک رسانه خارجی اعلام کرد: این بازیکن فشار خون خود را افزایش داده است و وضعیت او را پیگیری خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا