ترندهای روز

زورگیران جنوب تهران به تله افتادند

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

در پی زورگیری یکی از شهروندان و دریافت شکایت شاکیه، رسیدگی به این پرونده در دستور کار تیمی از کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی قرار گرفت.

کارآگاهان در اولین گام در تحقیقات اطلاعاتی دریافتند سرقت گوشی تلفن همراه و سایر اموال با ارزش شهروندان توسط راکب و سرنشین یک دستگاه موتورسیکلت آپاچی مشکی رنگ انجام شده و وقوع چندین فقره سرقت دیگر با همین موضوع. روش و ترفند نیز رعایت شد. به همین دلیل موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیم برخورد با سرقت خشن پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

در ادامه تیمی از کارآگاهان به محل سرقت اعزام و تحقیقات میدانی انجام شد و با استفاده از روش های نوین کشف جرم، پس از چندین مرحله تحقیقات گسترده در نهایت موفق به شناسایی مخفیگاه یکی از متهمان در خاوران و در یک عملیات غافلگیرانه او را دستگیر کردند. انجام دهید

متهم پس از انتقال به مقر پلیس با همکاری همدست خود به سرقت خود اعتراف کرد و در تحقیقات پلیسی متهم دوم پرونده نیز دستگیر شد.

متهمان در بازجویی های اولیه منکر ارتکاب جرم شدند اما در ادامه با توجه به اسناد و مدارک موجود، متهمان به ناچار لب به دهان گشودند و به ۲۰ فقره سرقت گوشی تلفن همراه و اموال با ارزش از جمله طلا اعتراف کردند.

سردار ولی پور گودرزی خاطرنشان کرد: متهمان به منظور کشف سایر جرایم و شناسایی سایر شاکیان با صدور قرار قانونی از مراجع قضایی در اختیار کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا