بانک و بیمه

باید تکالیف قانونی بر زمین مانده را انجام دهیم| نظارت بانکی براساس اصول بیست وپنجگانه کمیته بال باشد

به گزارش افق میهن، دکتر. محمدجعفر ایرانی عضو هیئت مدیره بانک تعاون تجربه در افتتاحیه همایش حسابرسان این بانک گفت: بهترین ابزار برای کنترل کننده، آموزش و ناظر بانک هستند.

عضو هیئت مدیره بانک تعاون با اشاره به اتفاقات اخیر منطقه و ترور رهبر جنبش مقاومت حزب الله لبنان گفت: هر چه جلوتر می رویم رهبری و آینده نگری امام راحل را که اسرائیل را به عنوان یک ملت نامیدند بیشتر می شناسیم. تومور سرطانی
دکتر ایرانی افزود: منطقه در حال تحول و تحولات اساسی در حوزه ژئوپلیتیک و قدرت است و نظام بانکی و اقتصادی نیز باید از ترکیب مناسبی برخوردار باشد.

وی افزود: در واقع نقش بی بدیل شما کمک به سلامت، شفافیت و توزیع عادلانه منابع و دارایی های مادی و معنوی سازمان است.

با توجه به تاکید رئیس جمهور، دکتر. ایرانی: همانطور که ایشان بارها اشاره کرده اند، ما تعهدات قانونی و آماری زیادی نداریم، بنابراین باید تلاش کنیم تا این تعهدات قانونی مغفول مانده را انجام دهیم.

این مدیر ارشد حوزه بانکی افزود: با توجه به ۲۵ تکلیف تدوین شده در کمیته بال ۱ و تدوین دستورالعمل ها و دستورالعمل های گروه دهم در سال ۹۷، بازرسان باید با بومی سازی در همین چارچوب و در یک راستا هدایت شوند. حرکت کنید.
این وکیل دادگستری افزود: بازرس بازرس نیست و باید جایگاه، سمت، فلسفه و مأموریت بازرس به گونه ای دقیق تدوین شود که واحدها و مدیران بازرسی شده از حضور بازرسان استقبال کنند.

دکتر ایرانی گفت: همیشه تاکید کرده ام که بالاترین، ارزشمندترین و منحصر به فرد ترین دارایی بانک ما همین سرمایه انسانی غنی است که برای تک تک آنها ارزش قائل هستیم.

در این برنامه سرهنگ پاسدار جعفری فرمانده سپاه محمد شهروماهدشت از دکتر محمدجعفر ایرانی از اعضای هیئت مدیره بانک تعاون با حضور در جلسه سالانه بازرسان این شرکت به تحلیل جبهه مقاومت و تحولات منطقه پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا