فرهنگ و هنر

«جیغ ۷» می‌آید/ بازگشت وحشت در آغاز سال جدید :: افق میهن

فیلم «جیغ ۷» در ماه دوم سال ۲۰۲۶ اکران می شود.

به گزارش افق میهن به نقل از ورایتی، «جیغ ۷» جدیدترین فیلم از مجموعه فیلم های ترسناک، پس از تحمل تاخیر در تولید و تغییر بازیگر، سرانجام در تاریخ ۷ بهمن ۱۳۹۵ اکران می شود.

این خبر را نیوکمبل که پس از ترک فیلم در قسمت ششم به دلیل اختلاف بر سر دستمزد به این سریال بازگشت و کوین ویلیامسون سازنده سریال و کارگردان این قسمت در شبکه های اجتماعی اعلام کرد.

در زمان اکران این فیلم، اکران مهم دیگری در برنامه ها وجود ندارد و یک هفته بعد، فیلم های «گربه کلاه دار» و «هوپرها» از دیزنی و پیکسار که هر دو فیلم خانوادگی هستند، اکران خواهند شد. .

این پروژه از زمانی که اعلام شد در حال تولید است، با مشکلات جانبی زیادی مواجه شده است، به طوری که ملیسا باررا، بازیگر دو فیلم قبلی، به دلیل اظهارنظرهایی که درباره نسل کشی اسرائیل در غزه ارائه کرده بود، از فیلم اخراج شد. جنا اورتگا که با باررا همبازی بود، به دلیل تقابل این فیلم با سریال «چهارشنبه» از این فیلم کناره گیری کرد و کریستوفر لاندون، کارگردان «روز مرگ مبارک» که قرار بود کارگردانی این فیلم را بر عهده بگیرد، پروژه را در سال ۲۰۱۸ ترک کرد. دسامبر ۲۰۲۳. ویلیامسون که آن را “یک شغل رویایی که به یک کابوس تبدیل شد” نامید، سپس به عنوان کارگردان جایگزین او شد. تولید این فیلم پیش از این به دلیل دو اعتصاب انجمن فیلمنامه نویسان و بازیگران هالیوود متوقف شده بود.

پارامونت پیکچرز توزیع کننده فیلم خواهد بود.

پس از اکران نه چندان موفق Scream 4 در سال ۲۰۱۱، این فرنچایز در سال ۲۰۲۲ با Scream و ۲۰۲۳ با Scream 6 به کارگردانی مت بتینلی-اولپین و تایلر ژیلت احیا شد. به راهش ادامه داد.

گای بوسیک یکی از عوامل اصلی شکل گیری این فیلم هاست که نویسنده قسمت هفتم نیز هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا