ترندهای روز

اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته جاده‌ها

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی آخر هفته در جاده های کشور را تشریح کرد.

سرهنگ احمد شیرانی افزود: تردد موتورسیکلت ها از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه (۱۱) متوقف می شود مهر) تا ساعت ۷ روز شنبه (۱۴ مهر) از محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است.

اعلام محدودیت ترافیکی آخر هفته در جاده ها

وی افزود: تردد موتورسیکلت های پلیس و امدادی برای انجام ماموریت های لازم در تردد مجاز بلامانع خواهد بود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا تردد انواع تریلر، کامیون و کامیون از محور کرج – چالوس همچنان ممنوع است و ادامه داد: در صورت بالا بودن حجم تردد، محدودیت های ترافیکی پیش بینی می شود.

شیرانی اظهار داشت: روز چهارشنبه (۱۱ مهر) ممنوعیت تردد انواع وسایل نقلیه به این صورت است که از ساعت ۱۴ از مرزن آباد به سمت تهران، از ساعت ۱۷ از ابتدای پل زنگوله (انتهای ساعت ۱۷ از شمال به جنوب) مسدود می شود. دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) یک طرفه. اعمال می شود از ساعت ۲۴ یک طرفه می باشد و مسیر پل زنگوله تا مرزن آباد دو طرفه می باشد.

وی درباره حد قطعی نیز افزود: جمعه سیزدهم مهر ممنوعیت تردد انواع وسایل نقلیه به شرح زیر است: از ساعت ۱۴:۰۰ در آزادراه تهران – شمال محدودیت تردد برای وسایل نقلیه عازم چالوس از ساعت ۱۵:۰۰ ابتدای پل زنگوله (انتهای تهران) اعمال می شود. دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس)، انسداد کامل است. از مرزن آباد به سمت تهران یک طرفه از ساعت ۱۷:۰۰ حرکت می کند. (شمال به جنوب) و از ساعت ۲۳:۰۰ طرح تکمیل و مسیر از پل زنگوله به سمت مرزن آباد دو طرفه می شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا ادامه داد: در صورت کم تردد، تکمیل طرح یک طرفه زودتر از زمان اعلام شده اجرا می شود.

شیرانی گفت: تردد از جاده قدیم کرج – چالوس به محدوده پل زنگوله برای اهالی و مردم محلی آزاد است اما تردد خودروهایی که در روزهای محدودیت جنوب به شمال قصد عزیمت به چالوس را دارند از امیرکبیر ممنوع است. میدان تا چالوس از ساعت ۱۱:۰۰ می باشد

وی با بیان اینکه تردد کلیه تریلرها از محور هراز همچنان ممنوع است، اظهار داشت: تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به جز حاملان مواد سوخت و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز چهارشنبه ۲۴ تیر و همچنین از ساعت ۷:۰۰ الی ۲۴:۰۰ پنجشنبه و جمعه ۱۲ و ۱۳ مهر از محور هراز ممنوع است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل پلیس راهور فراجا تصریح کرد: در صورت افزایش حجم تردد و با تشخیص ماموران پلیس راه از روز جمعه سیزدهم به صورت موقت محدود می شود. مهر به صورت رفت و برگشت از منطقه پلور به پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام می شود.

شیرانی بیان کرد: از ساعت ۱۷ تا ۲۰ روز جمعه سیزدهم مهر محدودیت تردد از انتهای پل حاجی آباد یا پیج کلیکان (ابتدای پیچ آریانا) تا خروجی فشم انجام می شود.

وی افزود: مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فرجا با شماره تلفن ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور است و در صورت بروز حوادث احتمالی به رانندگان و مسافران امدادرسانی می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا