ترندهای روز

انهدام باند سرقت مسلحانه ۳۰۰ هزار دلاری از صرافی

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

سردار علی ولی پور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران از دستگیری پنج نفر از اعضای باند سارقان صرافی در تهران خبر داد و گفت: تیمی از کارآگاهان زبده پلیس آگاهی با شکایت اپراتور در حال بررسی موضوع هستند. صرافی در خیابان فردوسی قرار گرفت

وی افزود: شاکی با حضور کارآگاهان در محل وقوع جنایت اظهار داشت: به همراه شاگرد مغازه در داخل صرافی حضور داشتم که عده ای ناشناس قصد داشتند برای فردی مبلغ ۲۹۰۰ پوند انگلیس را به دلار تبدیل کنند. به درخواست این افراد ارزهای درخواستی را تهیه کردم و پس از مدتی قرار بر این شد که خریداران برای انجام معامله به صرافی مراجعه کنند اما با مشاهده دلار، خریداران به بهانه گفت وگو از صرافی خارج شدند. کسی و معامله را تا پایان عبور انجام داد. به تأخیر افتاد و در این زمان خریداران به صرافی بازگشتند و تمام دلارهایی را که با بستن اسلحه من و شاگردم تهیه کرده بودند به سرقت بردند.

این افسر ارشد انتظامی به تحقیقات در محدوده جغرافیای جنایت و شناسایی چهره سارقان اشاره کرد و ادامه داد: با تلاش کارآگاهان، اعضای باند ۵ نفره سارقان مسلح شناسایی و شناسایی شدند. با مشاهدات اطلاعاتی متهمان با مراجعه به شهرهای اصفهان و اهواز مرتکب جرایم مشابهی شده اند.

وی با بیان اینکه تیمی از کارآگاهان با هماهنگی قضایی راهی شهرستان اهواز شدند، ادامه داد: تعقیب و گریز متهم لحظه به لحظه ادامه داشت تا اینکه ماموران موفق به دستگیری اعضای این باند ۵ نفره شامل ۴ مرد و ۱ زن شدند.

سردار گودرزی گفت: با انتقال متهمان به مقر پلیس، متهمان به سرقت ۳۰۰ هزار دلاری از صرافی اعتراف کردند و متهمان برای اخذ دستور قضایی و اطلاع از جزئیات پرونده تحویل مرجع قضائی شدند. مورد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا