ترندهای روز

موتور پژو ۲۰۶ بر اثر تصادف شدید از بدنه جدا شد

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

دو جوان ۲۹ ساله صبح امروز پنجشنبه در محور یادگار امام (ره) بر اثر تصادف جان خود را از دست دادند.

سید جلال ملکی درباره جزئیات این خبر گفت: ساعت ۱:۵۱ بامداد امروز یک فقره تصادف در آدرس شمالی به جنوبی بزرگراه یادگار امام (ره) نرسیده به محله فرحزاد به ۱۲۵ اعلام شد و بلافاصله. دو ایستگاه آتش نشانی به محل اعزام شدند.

وی افزود: آتش نشانان در کمتر از چهار دقیقه در محل حادثه حاضر شدند و مشاهده کردند که یک دستگاه صندوقدار پژو ۲۰۶ از کنار خودرو به تابلوی راهنمایی و رانندگی برخورد کرده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ادامه داد: دو نفر در این خودرو محبوس شدند، زیرا خودرو خراب شده بود و خسارت زیادی دیده بود. این افراد در ماشین حبس شده بودند.

ملکی بیان کرد: وضعیت خودرو فوق العاده بد بود و ایربگ ها باز شده و موتور خودرو نیز از خودرو و حدود ۴۰ متر به بیرون پرتاب شد که بسیار عجیب بود.

وی افزود: خودرو توسط آتش نشانان بریده شد و هر دو محبوس شده از خودرو خارج و تحویل عوامل اورژانس شدند.

هر دو سرنشین خودرو کشته شدند

سرهنگ رابعه ثباناخت در خصوص علت این حادثه گفت: متاسفانه علت برخورد این خودرو با تابلو سرعت بالا، انحراف از جاده و در نهایت ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه اعلام شده است.

وی با اشاره به متلاشی شدن این خودرو افزود: این خودرو علاوه بر برخورد با تابلوی راهنما نیز واژگون شد که به همین دلیل خودرو آسیب زیادی دید.

رئیس پلیس راه تهران بزرگ درباره سرنوشت سرنشینان خودرو گفت: متاسفانه این خودرو دو سرنشین مرد حدودا ۲۹ ساله داشت که هر دو جان باختند.

زبانخت به جوانان هشدار داد که وسوسه سرعت غیرمجاز نشوند، زیرا در سرعت های بالا دیگر راننده نمی تواند وسیله نقلیه را کنترل کند و ممکن است چنین حوادث تلخی رخ دهد.

موتور پژو 206 بر اثر تصادف شدید از بدنه جدا شد

موتور پژو 206 بر اثر تصادف شدید از بدنه جدا شد

موتور پژو 206 بر اثر تصادف شدید از بدنه جدا شد

موتور پژو 206 بر اثر تصادف شدید از بدنه جدا شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا