فرهنگ و هنر

آغاز پویش تامین مالی جمعی شرکت «توسعه تجارت ثنا گستر ایرانیان»

کمپین تامین مالی جمعی شرکت توسعه تجارت ثنا گستر ایرانیان از طریق پلتفرم تامین مالی جمعی IBCrad آغاز شد.


افق میهن –

شرکت توسعه تجارت ایرانیان ثنا گستر در نظر دارد با هدف تامین سرمایه در گردش خرید و فروش تلویزیون، جاروبرقی و صندوق فریزر از طریق بستر سرمایه گذاری جمعی IBCrad، مبلغ ۲۵۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری جمعی را تامین کند.

سود مشارکت در این طرح برای سرمایه گذاران سالیانه معادل ۳۴ درصد علی الحساب با فرکانس پرداخت سود هر ۳ ماه یکبار می باشد. همچنین سرمایه گذار جهت تضمین اوراق مشارکت این طرح اقدام به ارائه ضمانت پرداخت بانکی و فیشر چک نموده است.

بر اساس این گزارش، حداقل میزان مشارکت در این طرح برای سرمایه گذاران ۱۰ میلیون تومان و حداکثر ۱.۲۵ میلیارد تومان و مدت زمان وصول وجوه طرح از تاریخ ۱۰/۰۷/۱۳۰۳ ۱۴ روز می باشد.

محصولات شرکت توسعه تجارت ثنا گستر ایرانیان شامل کولر آبی، آبگرمکن، پنکه، فریزر، یخچال، ماشین لباسشویی می باشد. همچنین فروش این شرکت در سال های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ به ترتیب ۱۳۷۱۰۲۹۴ و ۵۹۳۰۲۶۰ میلیون ریال بوده است.

پلتفرم تامین مالی جمعی آی بی سی کراد شرکت تامین سرمایه تمندان از ابتدای فعالیت تاکنون حدود ۳ تلاش تامین مالی موفق را در کارنامه خود به ثبت رسانده است که آن را به بزرگترین و موفق ترین بستر تامین مالی کشور تبدیل کرده است.

سرمایه گذاران برای شرکت در این طرح و سایر طرح های پلتفرم آی بی سی کراد و کسب اطلاعات بیشتر به سامانه آی بی سی کراد یا شعب سوپرمارکت های مالی شرکت تامین سرمایه تمندان در سراسر کشور مراجعه کنند.




آیا این خبر مفید بود؟

بر اساس نتیجه رای موافق و رای مخالف

ارسال برای دیگران:

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا