ورزشی

تمجید اسطوره اینتر از عملکرد درخشان طارمی

الساندرو آلتوبلی، ستاره سابق تیم ملی ایتالیا و باشگاه اینتر (۱۹۷۷ تا ۱۹۸۸) از بازی مهدی طارمی مقابل ستاره سرخ خوشحال شد و مدعی شد خرید جدید اینتر دارای تمام ویژگی های لازم برای تبدیل شدن به یک بازیکن بزرگ و تاریخ سازی در این باشگاه است. . دارد

طارمی بهترین بازیکن زمین مقابل ستاره سرخ بود. او یک گل زد و دو پاس گل داد و در بین نامزدهای بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان اروپا قرار دارد. آلتوبلی درباره طارمی به توتو اسپورت گفت: طارمی تمام ویژگی های لازم برای تبدیل شدن به یک بازیکن بزرگ در تاریخ اینتر را دارد. ما در مورد بازیکنی صحبت می کنیم که ضربه سر خوب، دریبل زن خوب و از همه مهمتر بازیکن فداکار است. همانطور که در آخرین بازی لیگ قهرمانان اروپا شاهد بودیم او یک گل زد و دو پاس عالی برای هم تیمی هایش ارائه کرد. طارمی گل چهارم را از طریق پنالتی به ثمر رساند و فکر می کنم در اینتر به درستی به او اعتماد کردند.

مهاجم سابق اینتر همچنین به شوخی گفت: می توانستم گل آرناتوویچ را هم بزنم. او فقط باید آن را بزند.

طارمی در چهار فصل حضورش در پورتو مورد توجه قرار گرفت، اما آلتوبلی به یاد می آورد که قبلاً به ویژگی های او توجه کرده بود.

وی افزود: همه او را پس از تجربه اش در پورتو کشف کردند، اما من قبلا بازی او را در قطر و الغرافه تماشا کرده بودم. زمانی که او در آنجا بازی می کرد نمی دانستم برای یک باشگاه بزرگ آماده است یا نه، اما می توانم اطمینان داشته باشم. مشخص بود که او چقدر خوب است زمان کمی بیشتر است، اما واضح است که همه در باشگاه به او اعتماد دارند.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا