اخبار اقتصاد ایران

متقاضیان وام فوری بخوانند | ثبت نام وام 300 میلیونی آنلاین با سپرده 10 میلیونی

متقاضیان می توانند از طریق اپلیکیشن اسپینو ۳۰۰ میلیون تومان وام از بانک صادرات دریافت کنند. جزئیات بیشتر این وام در زیر بررسی می شود.

به گزارش تجارت نیوز، متقاضیان تسهیلات می توانند با استفاده از نئوبانک اسپینو متعلق به بانک صادرات تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان وام دریافت کنند. نکته مهم در مورد این تسهیلات عدم نیاز به حضور در شعب بانک صادرات برای دریافت آن است و متقاضیان می توانند برای تکمیل مراحل ثبت درخواست و دریافت وام از اپلیکیشن اسپینو استفاده کنند.

جزئیات دریافت وام غیر حضوری از بانک صادرات

مبلغ این وام بر اساس میانگین حساب متقاضی تعیین شده و سقف آن ۳۰۰ میلیون تومان است. نرخ سود این تسهیلات بین ۱۵ تا ۲۳ درصد و مدت بازپرداخت آن حداکثر ۶۰ ماه است. لازم به ذکر است برای دریافت وام تا سقف ۵۰ میلیون تومان حداکثر مدت بازپرداخت ۳۶ ماه است.

متقاضیان دریافت این وام ابتدا باید در اپلیکیشن اسپینو حساب بانکی باز کرده و مبلغی را به عنوان سپرده بگذارند. حداقل سپرده لازم برای دریافت این وام ۱۰ میلیون تومان است. متقاضیان وام می توانند با معرفی ضامن، بارگذاری مدارک مورد نیاز و گذراندن مراحل اعتبار سنجی بانکی درخواست وام خود را ثبت کنند.

مبلغ اقساط وام وام ۳۰۰ میلیون تومانی بانک صادرات چقدر است؟

هر قسط وام ۳۰۰ میلیون تومانی بانک صادرات با نرخ سود ۲۳ درصد و حداکثر مدت بازپرداخت ۶۰ ماهه به هشت میلیون و ۴۵۷ هزار تومان می رسد. به این ترتیب، وام گیرندگان باید در پایان زمان بازپرداخت کنند. مبلغ ۵۰۷ میلیون تومان و ۴۲۸ هزار تومان با احتساب اصل و سود وام به بانک صادرات بازگردانده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا