اخبار اقتصاد ایران

در بازار خودرو چه خبر است؟/ ریزش قیمت خودروهای داخلی و صعود قیمت خودروهای مونتاژی :: افق میهن

قیمت خودرو امروز هم در بازار داخلی و هم در بازار مونتاژ متفاوت بود. به طوری که بازار داخلی به استثنای چند محصول با افت مواجه شد و اکثر محصولات مونتاژ شده روند صعودی را تجربه کردند.

به گزارش افق میهن، قیمت خودرو امروز دوشنبه ۹ است مهر ۱۴۰۳ اعلام شد. در دومین هفته پاییز تمامی عوامل موثر بر بازار خودرو گرد هم آمدند تا بر بازار مسلط شوند و امروز این روند همچنان در بازار داخلی و مونتاژی مشاهده می شود.

قیمت خودرو امروز هم در بازار داخلی و هم در بازار مونتاژ متفاوت بود. به طوری که بازار داخلی به استثنای چند محصول با افت مواجه شد و اکثر محصولات مونتاژی روند صعودی را تجربه کردند. همچنین تغییر جزئی نرخ دلار و از سوی دیگر ایجاد تنش در منطقه خاورمیانه به عنوان عاملی موثر دلیل تغییر قیمت در بازار است.
قیمت خودروهای داخلی

پژو پارس TU5 یکی از پر سر و صداترین و پرطرفدارترین خودروهای ایران خودرو از مرز ۹۰۰ میلیون تومان عقب نشینی کرد و با افت ۱۲ میلیون تومانی به قیمت ۸۹۴ میلیون تومان تحویل خریدار می شود.

تارا V2 اتوماتیک از دسته محصولات داخلی ایران خودرو با ۸ میلیون تومان افت نسبت به روز گذشته در بازار ۸۸۰ میلیون تومان قیمت خورد. البته خودروی مذکور در حال حاضر در کارخانه تولید و عرضه نمی شود.

فالکون جی اتوماتیک یکی از محصولات رده بالای سایپا با سه میلیون تومان افت با قیمت ۸۰۸ میلیون تومان در بازار معامله می شود.

کوییک اتوماتیک یکی از خودروهای اتوماتیک بازار داخلی است که امروز ۹ میلیون تومان گران شده و با قیمت ۵۴۷ میلیون تومان به فروش می رسد.

قیمت خودروهای مونتاژ شده

بازار خودروهای مونتاژی با افزایش بیشتر محصولات مواجه است.

مکث لخته اتوماتیک (تیپ ۳) یکی از محصولات مونتاژی است که با ۴۰ میلیون تومان افزایش به محدوده ۱.۸۳۰ میلیون تومان رسید.

احترام به ۲ از محصولات مونتاژ بهمن موتور از ابتدای معاملات امروز مانند سایر محصولات این شرکت با افزایش ۲۰ میلیون تومانی با قیمت یک میلیارد و ۲۹۰ میلیون تومان در بازار معامله می شود.

X33 کراس (اتوماتیک) یکی از محصولات مدیران خودرو است که با افزایش ۳۳ میلیون تومانی به کانال یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان رسیده است.

هایما ۷ ایکس یکی از محصولات مونتاژی عرضه شده توسط ایران خودرو امروز ۲۸ میلیون تومان گران شده و با قیمت یک میلیارد و ۸۳۳ میلیون تومان در بازار به فروش می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا