فناوری

رقابت جدی‌تر یوتوب با اینستاگرام؛ ویدیوهای Shorts سه دقیقه‌ای می‌شود

پایگاه خبری تحلیلی منتخب (ofoghmihan.ir):

برنا: رقابت دو شبکه اجتماعی اینستاگرام و یوتیوب برای ساخت ویدیوهای کوتاه جدی تر می شود.

تا به حال، شورت در یوتیوب حداکثر ۶۰ ثانیه بود، اما این سرویس ویدیویی محبوب در حال برنامه ریزی برای راه اندازی است مهر) مدت آنها را به ۳ دقیقه افزایش دهید.

با توجه به توضیحات وب سایت یوتیوب، این تغییر که بسیاری از سازندگان محتوا خواستار آن بودند، برای “شامل بیشتر داستان سرایی در فیلم های کوتاه” اعمال خواهد شد. در بیانیه این شرکت آمده است:

از ۱۵ اکتبر، می‌توانید فیلم‌های کوتاه ۳ دقیقه‌ای آپلود کنید. این یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های درخواستی سازندگان محتوا است؛ بنابراین ما خوشحالیم که انعطاف‌پذیری بیشتری برای بیان داستان خود به شما می‌دهیم. این تغییر برای ویدیوهای مربع یا بلند اعمال می‌شود. در نسبت ابعاد، و برای هیچ ویدیویی که قبل از ۱۵ اکتبر آپلود کرده اید، اعمال نخواهد شد، در ماه های آینده، ما برای بهبود ارائه شورت های بلندتر تلاش خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا