ورزشی

اعتراض باشگاه پرسپولیس به حکم علیرضا بیرانوند

کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال پس از بررسی های فراوان به قانونی بودن باشگاه پرسپولیس در شکایت از علیرضا بیرانوند رای داد و بازیکن سابق پرسپولیس را به پرداخت غرامت و هزینه های قانونی محکوم کرد.

این کمیته همچنین طبق مقررات انضباطی فوتبال ایران این بازیکن را به چهار ماه محرومیت از فعالیت های فوتبالی محکوم کرد که این حداقل محرومیت در زمان فسخ غیرموجه قرارداد توسط بازیکن است اما این محرومیت به حالت تعلیق درآمده است. در عمل هیچ اثر نامطلوبی بر موارد فوق نخواهد داشت. . اثری که قانونگذار طبیعتاً به منظور بازدارندگی و ایجاد انضباط قراردادی و مالی برای فوتبال و لیگ در مقررات لحاظ کرده است.

در هر صورت این حکم اگرچه صحت باشگاه پرسپولیس و صداقت آن را به اثبات رساند و نشان از عملکرد موفق مدیرعامل و معاونت حقوقی در این حوزه دارد و برای اولین بار در مواجهه با فسخ یک طرفه در باشگاه پرسپولیس این اتفاق افتاد. اما بدون شک به این رای اعتراض دارند.

در همین رابطه باشگاه پرسپولیس تصمیم دارد موضوع را تا پایان و اعمال قطعی محرومیت پیگیری کند. در این مرحله طبق روال قانونی و تعریف شده اعتراض خود را در رکن قضایی داخلی فوتبال پیگیری خواهیم کرد و در صورت عدم رسیدگی به مطالبات باشگاه و هواداران، بدون تردید پرونده را به مراجع قضایی بین المللی می رسانیم. فوتبال و ورزش در دستور کار است.

باشگاه پرسپولیس قطعا این پیگیری را برای دفاع از حقوق خود و هواداران به عنوان یک اقدام پیشگیرانه در برابر رفتارهای مشابه انجام می دهد. باشگاه پرسپولیس نیز طی ساعات آینده بیانیه حقوقی در این خصوص صادر خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا