ورزشی

باز هم فضای رختکن تلخ شد

رئال مادرید در هفته نهم لالیگا موفق شد با دو گل ویارئال را شکست دهد و برابر بارسا مساوی شود.

به گزارش روزنامه اسپانیایی مارکا، خبر بد برای رئال مادرید در این بازی مصدومیت شدید دنی کارواخال بود که به نظر می رسد مدت زیادی از میادین دور باشد.

کارلو آنچلوتی پس از بازی تیمش با ویارئال گفت: به نظر یک مصدومیت جدی است. فضای تلخ و ناراحت کننده ای در رختکن حاکم بود. این دومین بار است که چنین فضایی را تجربه می کنیم و این بار یکی دیگر از بازیکنان کلیدی مصدوم شد. کارواخال برای ما بازیکنی کلیدی و با تجربه است. کیفیت و جدیت لازم را داشت. من با او صحبت کردم. او نیز بسیار ناراحت و نگران بود. باید دید در نهایت چه اتفاقی خواهد افتاد.

وی در خصوص این سوال که آیا رئال بازیکن جدیدی جذب می کند، گفت: لوکاس واسکز را داریم. الان زمان مناسبی برای این سوال نیست و باید صبر کرد و صبر کرد. اگر مصدومیت جدی باشد بهترین گزینه را برای جایگزینی او انتخاب می کنیم.

آنچلوتی درباره مصدومیت وینیسیوس نیز گفت: او از ناحیه کتف درد داشت و باید دید نتیجه آزمایش او چه خواهد شد.

سرمربی رئال مادرید درباره پیروزی تیمش مقابل ویارئال گفت: ما بسیار هماهنگ و یکپارچه بازی کردیم. سه امتیاز مهم را در یک بازی عالی مقابل یک تیم خوب به دست آوردیم. فکر می کنم بازی خوبی انجام دادیم و مستحق کسب سه امتیاز بودیم. کاماویگا خسته بود و از من خواست که او را جایگزین کنم اما باید بگویم که او بازیکن بسیار مهمی برای رئال است.

آنچلوتی در پایان درباره مودریچ گفت: مودریچ همیشه بازیکن مهمی است و نقش خود را به خوبی ایفا می کند. او صرف نظر از اینکه چند دقیقه بازی می کند، بازیکن مهمی برای ماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا