بانک و بیمه

کم‌ درآمدها وام۱۵۰ میلیونی می گیرند

به گزارش افق میهن، حمیدرضا سهرابی گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در اجرای تعهدات خود در زمینه ساخت مسکن برای اقشار محروم بخش شهری، به دنبال تامین منابع از سازمان برنامه و بودجه و همچنین منابع داخلی سازمان است. بنیاد» و حساب ۱۰۰ امام (ره).

اختصاص ۵۲ میلیارد تومان از محل اعتبارات داخلی بنیاد برای ساخت مسکن اقشار کم درآمد

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه ۵۲ میلیارد تومان از محل اعتبارات داخلی بنیاد مسکن برای اسکان مستضعفان حوزه شهری اختصاص یافت، افزود: در توافق با سازمان ملی زمین و مسکن، برنامه ساخت ۵۰ هزار واحد بود که ۱۷ هزار واحد آن تاکنون اختصاص یافته و در حال ساخت است.

اختصاص تسهیلات ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تومانی رایگان به واحدهای کم درآمد

به گفته وی، برای اجرای این بند بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان به ازای هر واحد در نظر گرفته شده است که در مراحل واگذاری از سوی متقاضیان دریافت نمی شود.

در این طرح، احداث ۴۰ هزار واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی و کمیته امداد در نظر گرفته شده است.

سهرابی از دیگر اقدامات این بنیاد در سال گذشته، امضا و اجرای تفاهم نامه ساخت ۴۰ هزار واحد مسکونی برای مشمولان کمیته امداد امام (ره) و سازمان بهزیستی را برشمرد و گفت: تفاهم نامه هایی بین بنیاد مسکن و کمیته امداد امام (ره) برای ساخت ۳۰ هزار واحد مسکونی برای مددجویان این کمیته و ۱۰ هزار واحد مسکونی با سازمان بهزیستی امضا کردند که از این تعداد ۲۵ هزار واحد تکمیل و تحویل مددجویان شد.

وی ابراز امیدواری کرد: واحدهای توافقی باقیمانده برای متقاضیان سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام (ره) نیز در برنامه زمانی توافق شده تکمیل و تحویل متقاضیان شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا