اخبار اقتصاد ایران

آغاز اولین فروش خودرو جدید کرمان موتور؛ ایگل با چه امکاناتی عرضه شد

کرمان موتور از فروش رسمی اولین محصول داخلی خود خبر داد. KMC Eagle (KMC Eagle) اولین خودروی بومی کرمان موتور است که بر پایه پلت فرم PS1، پلت فرم جک J4 در خط تولید قرار گرفته است.

افق میهن به نقل از عصر ایران، شرکت کرمان موتور برای اولین بار خودروی جدید KMC Eagle را با قیمت قطعی و به صورت نقد و اقساط عرضه می کند.

KMC Eagle (KMC Eagle) اولین خودروی بومی کرمان موتور است که بر پایه پلت فرم PS1، پلت فرم جک J4 در خط تولید قرار گرفته است. KMC Eagle که پیش از این در نمایشگاه های خودرو رونمایی شده بود، اکنون با شرایط ویژه به صورت رسمی توسط کرمان موتور عرضه شده است. این عرضه همزمان با اعلام رسمی قیمت این خودرو صورت گرفت.

قیمت خودرو ایگل توسط شرکت کرمان موتور برای عرضه در مهر ماه ۱۴۰۳ مبلغ ۹۴۵ میلیون تومان اعلام شد و زمان فروش این خودرو از ۱۷ تا ۳۰ مهرماه جاری به صورت اینترنتی و از طریق آدرس انجام می شود. .

مبلغ پیش پرداخت برای خرید خودرو عقاب به انتخاب خریدار می تواند ۷۰۰ یا ۸۰۰ میلیون تومان باشد و خریداران مابقی قیمت خودرو را در ۵ قسط پرداخت خواهند کرد.

جدول کامل فروش خودرو به شرح زیر است:

جک J4 یکی از خودروهایی بود که کرمان موتور به عنوان یک سدان اقتصادی روانه بازار کرد اما طراحی ساده ای داشت به همین دلیل مهندسان و طراحان ایرانی در کرمان موتور توانستند با طراحی جدید چهره ای اسپرت و جوان پسند به این خودرو ببخشند و به همین دلیل. این خودرو با فضای داخلی مدل فوق با نام KMC Eagle به بازار ایران معرفی شد.

طراحی به روز سپرها جلوه ای مناسب به ایگل می دهد. از نمای جلو ضربه های روی سپر برای اولین بار در یک خودروی داخلی دیده می شود و قطعات کرومی خودرویی عریض تری را به یاد می آورند. افزودن عناصر تزئینی روی درهای جلو و رینگ های آلومینیومی دو رنگ، تصویر عضلانی تری را در نمای جانبی ایجاد می کند و اسپویلر روی در صندوق عقب جلوه اسپرت این خودرو را دو چندان می کند.

چراغ های جلو تماما LED هستند که برای اولین بار روی یک محصول داخلی استفاده می شود. در نمای چراغ های عقب، دم شفاف و قسمت های داخلی مشکی رنگ ظاهر این خودرو را جذاب تر کرده است.

مشخصات فنی

ایگل از یک موتور ۱۴۹۹ سی سی مجهز به VVT بهره می برد که استاندارد آلایندگی یورو ۵ را پاس می کند، این موتور دارای حداکثر قدرت ۱۰۴.۵ اسب بخار در دور موتور ۶۰۰۰ دور در دقیقه و حداکثر گشتاور ۱۳۷ نیوتن متر در محدوده دور موتور است. ۴۸۰۰ دور در دقیقه

خودروی ایگل مجهز به گیربکس اتوماتیک از نوع CVT و سیستم فرمان الکتریکی EPS است. سیستم ترمز جلو و عقب در خودرو ایگل دیسکی است و سیستم تعلیق مستقل مک فرسون در جلو و بازوی پیچشی در عقب تعبیه شده است. همچنین این خودرو از رینگ های آلومینیومی ۱۵ اینچی بهره می برد.

طول، عرض و ارتفاع خودرو ایگل به ترتیب ۴۴۳۵، ۱۷۲۵ و ۱۵۰۵ میلی متر است و فاصله دو محور در این خودرو ۲۵۶۰ میلی متر است.

وزن خالص عقاب ۱۱۶۰ کیلوگرم است.

تجهیزات و امکانات

در قسمت تجهیزات و امکانات خودرو ایگل باید به کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، سیستم ترمز ABS + ESC + EBD، ایزوفیکس، سیستم نظارت بر فشار باد لاستیک ها (TPMS)، سنسور دنده عقب، سیستم ضد سرقت، قفل مرکزی، قفل اتوماتیک درها، کنترل از راه دور، سنسور نور خودکار، تنظیم ارتفاع چراغ جلو، چراغ مه شکن عقب، چراغ های جلو و عقب فول ال ای دی، چراغ روز، آینه های جانبی با قابلیت تنظیم برقی با گرمکن. و چراغ راهنما، فرمان قابل تنظیم در دو جهت، کلیدهای کنترل سیستم صوتی روی فرمان، کروز کنترل، کامپیوتر سفر، صفحه کیلومتر شمار دیجیتال قابل تنظیم، شیشه های جانبی برقی، شیشه راننده با بازشو تک لمسی، مانیتور ۸ اینچی مجهز به سیستم پخش MP5 با ورودی USB + بلوتوث، خروجی برق ۱۲ ولت، ۶ بلندگو، عایق درب موتور و تزئینات داخلی دو رنگ.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا