اخبار اقتصاد ایران

۲ نفر از مدیران شرکت عمران و مسکن شمال به اتهام اختلاس دستگیر شدند

رئیس کل دادگستری مازندران از دستگیری دو نفر از مدیران شرکت ساختمانی و مسکن شمال به اتهام اختلاس ۷۱۰ میلیارد ریالی خبر داد.

افق میهن عباس پوریانی رئیس کل دادگستری مازندران روز دوشنبه گفت: با توجه به گزارشات واصله مبنی بر تخلفات در شرکت ساختمانی و مسکن شمال (نمک آبرود)، موضوع به صورت ویژه در دستور کار دستگاه قضایی قرار گرفت. سیستم استان

رئیس کل دادگستری مازندران ادامه داد: طی بررسی دقیق مشخص شد ۲ نفر از مدیران شرکت ساختمانی و مسکن شمال با همکاری ۲ نفر از کارکنان یکی از دستگاه های دولتی شهرستان چالوس، فیش های یکی از دستگاه های خدمات رسان را جعل کرده اند. و اسناد جعلی ایجاد کرد. آنها برای دریافت وجوه غیرقانونی اقدام می کنند.

پوریانی افزود: با صدور دستور قضایی از سوی دادسرای شهرستان چالوس و رصد دقیق اطلاعات، متهمان به اتهام اختلاس و جعل دستگیر و پس از تشکیل پرونده در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان چالوس، متهمان را دستگیر کردند. با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

رئیس کل دادگستری مازندران میزان اختلاس در شرکت مذکور را ۷۱۰ میلیارد ریال عنوان کرد و خاطرنشان کرد: تحقیقات تکمیلی برای به دست آوردن سایر زوایای پرونده ادامه دارد.

پوریانی تصریح کرد: دستگاه قضایی استان با هرگونه فساد در دستگاه های مختلف بدون هیچ گونه مصالحه ای به صورت جدی، قاطع و قانونی برخورد خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا