اخبار اقتصاد ایران

فروش املاک مازاد بر نیاز بانک سپه

مزایده سراسری املاک مازاد و تملکات بانک سپه

بانک سپه در نظر دارد املاک تحت اختیار خود را از طریق مزایده عمومی در سطح استان از طریق مزایده عمومی با مشخصات مندرج در اسناد مزایده با استفاده از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به فروش برساند. www. setadiran.ir)) و با شماره مزایده ۲۰۰۳۰۰۴۸۵۴۰۰۰۲ به صورت الکترونیکی فروخته می شود

تاریخ انتشار مزایده در سامانه ستاد : ساعت ۸ صبح روز سه شنبه ۱۴۰۳/۰۷/۱۷

مهلت دریافت اسناد مزایده: از ساعت ۸ صبح روز سه شنبه مورخ ۱۳۰۳/۰۷/۱۷ لغایت ۱۹:۰۰ روز دوشنبه ۳۰/۰۷/۱۳۰۳.

تاریخ بازدید: از ساعت ۰۹:۰۰ روز سه شنبه ۱۷/۰۷/۱۴۰۳ لغایت ساعت ۱۳:۰۰ روز چهارشنبه مورخ ۰۹/۰۸/۱۳۰۳ (بازدید همه روزه به جز پنجشنبه و ایام تعطیل امکان پذیر است)

مهلت ارسال پیشنهادات از ساعت ۸ صبح روز سه شنبه مورخ ۱۷/۰۷/۱۳۰۳ لغایت ساعت ۱۹ بعد از ظهر روز پنجشنبه مورخ ۰۸/۱۰/۱۳۰۳ می باشد.

تاریخ بازگشایی پاکت های پیشنهادی ساعت ۸:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۱۳/۰۸/۱۳۰۳ می باشد.

نحوه فروش: نقد – نقد و اقساط

توجه: به اصلاحات احتمالی مزایده که در آگهی دوم در روز دوشنبه مورخ ۲۳/۰۷/۱۳۰۳ در روزنامه محلی و یا در سایت بانک سپه به آدرس ایمیل درج گردیده است مراجعه فرمایید. www.banksepah.ir/ta توجه داشته باشید درج شده و تا پایان مهلت ارسال پیشنهاد ملاک عمل می باشد.

توضیحات و شرایط کلی

علاوه بر این رعایت موارد زیر الزامی است:

  • متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاع از مشخصات املاک و با توجه به توضیحات مندرج در شرایط مزایده هماهنگی های لازم را انجام دهند.

۲- علاقه مندان جهت شرکت در مزایده جهت ثبت نام و دریافت گواهی الکترونیکی (توکن) با شماره تلفن ۸۸۹۶۹۷۳۷-۸۵۱۹۳۷۶۸-۰۲۱۴۱۹۳۴-۰۲۱۴۱۹۳۴-۸۵۱۹۳۷۶۸ تماس حاصل فرمایند. www. setadiran.ir).)مراجعه به کلیه اطلاعات املاک اعم از مشخصات، شرایط و روش های فروش در تابلوی اعلانات عمومی سامانه مزایده که قابل مشاهده، بررسی و انتخاب می باشد.

۳- شرکت در مزایده صرفاً از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) بوده و کلیه مراحل فرآیند مزایده شامل خرید و دریافت اسناد مزایده، پرداخت ضمانت شرکت در مزایده (سپرده)، ارسال پیشنهاد و اطلاع از وضعیت برنده مزایده عزیزم از این طریق امکان پذیر است.

مزایده ملی ۲/۱۴۰۳/۳۶۳ مدیریت شعب بانک سپه در منطقه گیلان
ردیف آدرس ملک شماره پلاک ثبتی نوع ملک نوع کاربر عرصه (متر مربع) آیان (متر مربع) قیمت پایه کارشناسی (ریال) سهم بانکی وضعیت ملک نحوه فروش توضیحات
۱ بن بست، خیابان شقایق، بعد از میدان دانشگاه، لاهیجان، ۱۷ ۴۰۰۵/۱۷

آپارتمان

مسکونی عرصه قدر الشام از عوام ۳۰۰ ۰۰۰/۰۰/۶۲۹/۳۵ ۴۵۱ سهم مشاع ۱۰۰ سهم بدون ترشح نقد میزان سهام بانک ۴۵۱ سهم از ۱۰۰۰ سهم عادی می باشد. پلاک فوق یک آپارتمان مسکونی سه طبقه پیلوت با نمای کامپوزیت می باشد. در طبقه همکف یک اتاق اختصاصی به مساحت ۱۲ متر مربع و دو راه پله برای ورودی طبقات وجود دارد. این آپارتمان دارای طبقات اول و دوم هر طبقه می باشد. مساحت آن ۱۱۴ متر مربع و طبقه سوم ۶۰ متر مربع می باشد. ملک فوق ناتمام است. ملک در شرایط فعلی فروخته می شود. ضمناً تخلیه ملک و همچنین انتقال سند قطعی یا وکالتنامه یا موارد دیگر بر عهده خریدار می باشد.
۲ چابکسر، خیابان امام خمینی، بعد از پارک شهید انصاری، هتل سه ستاره ساحل ۲۸۹۲ شعبه ای از ۳۱۱ اصلی مفاروز ۱۴۳۱ است

آپارتمان

توریست ۲۷۵ ۷۱۱ ۷۸۰/۰۰۳/۰۰۸/۳۴ ۵۹.۹۶ سهم مشاع از ۲۷۵ سهم اعیان و عرصه بدون ترشح نقد ملک مشاع است و سهم بانک ۹۶.۵۹ از سهام مشترک ۲۷۵ سهام آیات و مساحت ملک مذکور است، پس از اخذ پروانه ساختمانی از شهرداری چابکسر، با کاربری توریستی، آیات اقدام به احداث ساختمان نموده است. مساحت کل ۷۱۱ متر مربع در سه طبقه. در طبقه همکف با اسکلت بتنی، طبقه همکف به مساحت ۲۱۴ متر مربع با احتساب رستوران، نیم طبقه اول ۱۰۷ متر مربع، طبقه دوم مساحت دارد. ۱۹۵ متر مربع و طبقه سوم ۱۹۵ متر مربع مساحت دارد. ملک در شرایط فعلی فروخته می شود. ضمنا مسئولیت تخلیه ملک بر عهده خریدار می باشد

انتقال سند قطعی یا وکالتنامه یا موارد دیگر انجام می شود

۳ ماسال، خیابان الخبال، جنب بانک مسکن، پیشخوان امام خمینی مهر اقتصاد قبلی ۱۹۵۸/۲۳

آپارتمان

تجاری – مسکونی ۳۰/۱۲۷ ۳۰۵/۸۲ ۰۰۰/۰۰۰/۵۷۴/۳۰۲ ششدانگ تخلیه نقد – اقساط

۳۰% نقد و مابقی اقساط ۶۰ ماهه

ملک فوق یک ساختمان یک طبقه در دو طبقه و نیم با اسکلت فلزی می باشد که شامل طبقه همکف یک واحد تجاری و راه پله به مساحت ۱۲۳.۳۳ متر مربع با متراژ تجاری مفید می باشد. حدود ۱۰۷.۹۵ متر مربع و بالکن به مساحت ۵۲.۸۳ متر مربع که فاقد فعالیت می باشد. تجاری بوده در طبقه اول ملک بصورت واحد مسکونی و راه پله به مساحت ۱۲۹/۶۶ متر مربع و دسترسی آن از کوچه و مستقل از واحد تجاری می باشد. شما موارد قطعی یا نیابتی یا موارد دیگر را می پذیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا