فرهنگ و هنر

آخرین خبر از سهام عدالت جاماندگان امروز ۱۶ مهر ۱۴۰۳

آخرین اخبار از سهام عدالت بازماندگان امروز ۱۶ مهر ۱۴۰۳ را در این مقاله بخوانید.


افق میهنی –

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس سوال خود را از وزیر اقتصاد درباره علت عدم تخصیص سهام عدالت به بازماندگان واجد شرایط اعلام کرد.

سوال نماینده مجلس از همتی درباره عدالت بازماندگان

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر، برخوار و میمه در شورای اسلامی با اشاره به جزئیات سوال خود از وزیر اقتصاد و دارایی گفت: این سوال در مورد لزوم تخصیص سهام عدالت به همه بازماندگان واجد شرایط

وی بیان کرد: سوال از سوی وزیر اقتصاد به هیات دولت ارائه شد و باید به عنوان کمیسیون تخصصی برای بررسی به کمیسیون اقتصادی ارجاع شود.

خلاصه و توضیح سوال حسینعلی حاجی دلیگانی، عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل مجلس و نماینده شاهین شهر از عبدالناصر همتی، وزیر اقتصاد به شرح زیر است:

خلاصه سوال: چرا با وجود وعده مسئولان، واگذاری بند (ن) تبصره ۲ قانون بودجه ۱۴۰۲ در خصوص تخصیص سهام عدالت به کلیه بازماندگان واجد شرایط اجرا نمی شود؟

شرح سوال:

علیرغم تکلیف قانونی بند (الف) تبصره ۲ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ در خصوص تخصیص سهام عدالت به بازماندگان واجد شرایط که متأسفانه اجرا نشد، این تکلیف مجدداً مشمول بند (ن) تبصره ۲ قانون اساسی شد. قانون بودجه سال ۱۴۰۲ که باز هم علیرغم وعده های مسئولین بیش از ۱۰ ماه می گذرد و هنوز اجرایی نشده است و مشمولان سهام عدالت همچنان منتظر اجرای قانون و قانون هستند. تحقق وعده های مسئولان

حال سوال اینجاست:

۱- چرا از این تکلیف قانونی که بر واگذاری سهام عدالت به کلیه بازماندگان واجد شرایط تاکید دارد، غفلت شده است؟

۲- چرا مسئولان متولی به وعده هایی که در خصوص تخصیص سهام عدالت به بازماندگان واجد شرایط می دهند عمل نمی کنند و باعث آسیب به اعتماد عمومی می شوند؟



آیا این خبر مفید بود؟

بر اساس نتیجه رای موافق و رای مخالف

ارسال برای دیگران:

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا