اخبار بورس

سوپرپایپ؛ دارای مجهزترین مرکز صنعت تاسیسات در خاورمیانه/ به اهداف فروش در نیمه اول سال رسیدیم

مدیر بازاریابی و فروش شرکت بین المللی سوپرپایپ:

مدیر بازاریابی و فروش سوپرپایپ اینترنشنال گفت: توانستیم در نیمه اول سال جاری به اهداف فروش خود برسیم. فروش امسال نسبت به سال گذشته بیشتر بود. در نیمه دوم سال، حفظ موقعیت بازار و رشد بیشتر مورد توجه قرار خواهد گرفت.

مهدی یوسفی مدیر بازاریابی و فروش شرکت بین المللی سوپرپایپ در گفتگو با افق میهندرباره این شرکت گفت: شرکت بین المللی سوپیپ; این یک شرکت مرجع و پیشرو در بخش مبلمان است.

وی در خصوص این نمایشگاه گفت: حضور ما در نمایشگاه علاوه بر نظر جامعه مهندسی در مورد محصولات شرکت، برای معرفی محصولات جدید به مشتریان و جامعه مهندسی است.

یوسفی ادامه داد: سوپرپایپ به دلیل حضور ۲۷ ساله در بازار، شرکتی شناخته شده است. ما در پروژه های عمرانی و ملی نقش برجسته ای داریم. تاثیر رکود بر محصولات ما کمتر است. همچنین توانستیم در نیمه اول سال به اهداف فروش خود برسیم. فروش امسال نسبت به سال گذشته بیشتر بود. در نیمه دوم سال، حفظ موقعیت بازار و رشد بیشتر مورد توجه قرار خواهد گرفت.

وی افزود: شرکت سوپرپایپ به تکنولوژی و کیفیت معروف است. مشتریان ما را می شناسند و فقط می خواهند در مورد محصولات و دستاوردهای جدید ما بشنوند.

مدیر بازاریابی و فروش سوپرپایپ درباره طرح های توسعه اظهار کرد: سوپرپایپ برنامه های توسعه زیادی دارد.

یکی از محصولات منحصر به فرد و به تازگی عرضه شده ما نرم افزار Superpipe Code 5 می باشد که تنها نرم افزار برنامه ریزی و آنالیز گیاهی در ایران به شمار می رود. همچنین اخیرا مرکز لجستیک صنعتی قزوین را افتتاح کردیم که یکی از مجهزترین و بزرگترین مراکز صنعتی خاورمیانه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا