ورزشی

داوران دیدار با قطر از سفر به ایران انصراف دادند/ نامه تند فدراسیون فوتبال به AFC و FIFA منتشر شد

فدراسیون فوتبال صبح امروز با ارسال نامه ای به نامه محکم خود مبنی بر تکذیب میزبانی تیم ملی ایران در بازی با قطر و انتقال آن به کشور ثالث در تصمیم فیفا و AFC پاسخ داد.

متن این نامه به شرح زیر است:

آقای مانولو زوبیرو؛ مدیر مسابقات فیفا

جناب آقای شین منگیل معاون دبیرکل AFC و مدیر کل مسابقات

ابتدا نارضایتی و اعتراض عمیق خود را نسبت به تصمیم به جابجایی بازی تیم ملی جمهوری اسلامی ایران مقابل قطر که باعث ناراحتی عمومی فوتبالدوستانی شده که در سراسر کشور بی صبرانه منتظر این بازی بودند، ابراز می کنیم.

ثانیاً به اطلاع می رسانیم در هفته های گذشته ۳ بازی لیگ نخبگان آسیا و ۲ بازی سطح ۲ لیگ قهرمانان آسیا در شهرهای مختلف بدون مشکل و دغدغه برگزار شده است.

ضمناً توجه داشته باشید که در زمان نگارش این نامه، پروازهای تمامی ایرلاین های داخلی و چندین ایرلاین بین المللی فعال هستند، برای مثال تیم زیر ۱۷ سال ایران دیروز (۱۶) مهر ۱۴۰۳) در روز هفدهم از اردوی تمرینی خود در دوحه توسط شرکت هواپیمایی عمان و تیم ملی فوتبال بزرگسالان ایران به کشور بازگشت. مهر ۱۴۰۳ به تاشکند پرواز کرده است.

با بیان این مطلب و با تاکید بر حق مسلم میزبانی بازی فوق در کشورمان، اگر اصرار دارید فدراسیون فوتبال ایران را مجبور کنید بازی خانگی خود را در خارج از کشور انجام دهد، پیشنهاد می کنیم مسابقه ایران و قطر را در داخل و خارج از کشور ترتیب دهید. از خانه بیرون بروید. بنابراین بازی در روز ۲۴ برگزار شد مهر ما آن را در دوحه و پانزدهم برگزار خواهیم کرد خرداد ۱۴۰۴ میزبان قطر در جمهوری اسلامی ایران هستیم.

با توجه به تعداد کافی استادیوم های استاندارد، هتل های ۵ ستاره و مسیرهای مختلف پروازی مناسب به دوحه، برگزاری این مسابقه در دوحه قطر به نفع تمامی ذینفعان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا