فناوری

حضور همراه اول در جیتکس 2024 با محوریت هوش مصنوعی

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

First Companion با تمرکز بر هوش مصنوعی به عنوان بزرگترین نمایشگاه فناوری خاورمیانه وارد نمایشگاه GITEX 2024 می شود.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران رویداد جهانی GITEX 2024 که از ۲۳ تا ۲۷ برگزار می شود. مهر ۱۴۰۳ که در دبی برگزار می شود، میزبان بیش از ۶۵۰۰ شرکت از ۱۸۰ کشور جهان است و به محلی کلیدی برای نمایش نوآوری ها و پیشرفت های فناوری تبدیل شده است.

GITEX 2024 که با محوریت «آینده هوش مصنوعی» برگزار می‌شود، بستری برای تبادل دانش و همکاری‌های بین‌المللی در راستای شکل‌گیری اقتصاد دیجیتال و تسریع تغییرات در آن است.

همراه اول به عنوان اولین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه در کشور و خاورمیانه با هدف کلیدی تقویت جایگاه خود در این اقتصاد جدید برای سومین سال متوالی در این نمایشگاه حضور خواهد داشت.

این شرکت در غرفه بزرگ و یکپارچه خود خدمات و نوآوری های خود را در پنج بخش تخصصی شامل «زندگی دیجیتال»، «راه حل های هوشمند»، «خدمات ارتباطی»، «تجارت الکترونیک» و «آینده» به نمایش می گذارد.

این شرکت با نمایش و ارائه خدمات در زمینه‌های فین‌تک، گردشگری، ابر، راهکارهای هوشمند، چت‌بات‌های پیشرفته، قصد دارد نشان دهد که چگونه با استفاده از فناوری‌های جدید، زندگی دیجیتالی کاربران را بهبود می‌بخشد.

با توجه به اینکه رویداد مذکور نه تنها یک نمایشگاه فناوری، بلکه بستری کلیدی برای تأثیرگذاری بر اقتصاد دیجیتال جهانی است، به شرکت‌ها این امکان را می‌دهد تا دستاوردهای خود را به نمایش بگذارند و راه‌های جدیدی برای هم افزایی و همکاری در سطح بین‌المللی ایجاد کنند.

در همین راستا اپراتور اول تلفن همراه کشور با حضور فعال در این نمایشگاه به دنبال جذب سرمایه گذار، ایجاد مشارکت های تجاری جدید و شبکه سازی حرفه ای در زمینه های جدید از جمله هوش مصنوعی است.

از سوی دیگر، این رویداد جهانی فرصت بی نظیری را برای شرکت ها و استارت آپ ها فراهم می کند تا با نوآوری های تکنولوژیکی خود به توسعه اقتصاد دیجیتال کمک کنند.

جیتکس به عنوان یک نقطه استراتژیک برای شکل‌گیری همکاری‌های تجاری و تبادل دانش، نقش محوری در تسریع فرآیند دیجیتالی شدن جوامع ایفا می‌کند.

بنابراین از دیگر اهداف این حضور می‌توان به جذب مخاطبان بین‌المللی برای پلتفرم‌های دیجیتالی توسعه‌یافته، تحکیم روابط با سایر شرکت‌های فناوری و ارائه راهکارهایی اشاره کرد که بتواند به توسعه اقتصاد دیجیتال در ایران و منطقه کمک کند.

همچنین جیتکس با حضور کارشناسان، سرمایه گذاران و کارآفرینان از سراسر جهان فرصتی برای First Companion است تا شبکه ارتباطی خود را گسترش دهد و در لبه تحولات جهانی قرار گیرد.

به طور کلی، Gitex یک پلت فرم حیاتی برای همه شرکت کنندگان است تا نوآوری های خود را به نمایش بگذارند و از رهبران فناوری برای آینده خود الهام بگیرند.

این نمایشگاه هر ساله زمینه ای برای ارتقای کسب و کارها و شکل گیری اقتصاد دیجیتال هوشمندتر و پویاتر فراهم می کند. با استفاده از این فرصت، Mobar Al موقعیت خود را به عنوان یکی از بازیگران اصلی فناوری در منطقه خاورمیانه تثبیت خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا