ترندهای روز

نظر ویژه ایلان ماسک درباره یوفوها

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

اگرچه ایلان ماسک می گوید که یوفوهای بیگانه را ندیده است، اما قول داده است که در صورت مشاهده، مدارک خود را با مردم به اشتراک بگذارد.

ایلان ماسک، مدیرعامل اسپیس ایکس چند ماه پیش در مورد احتمال وجود بیگانگان گفت که با وجود ۶۰۰۰ ماهواره اسپیس ایکس در مدار، هیچ مدرکی برای اثبات آن ندیده است. حالا او در یک مصاحبه جدید گفته است که بیگانگان ما هستیم و بشقاب پرنده ها و بشقاب پرنده هایی که مردم دیده اند در واقع برنامه ها و هواپیماهای مخفی تسلیحاتی آمریکا هستند.

ایلان ماسک در مصاحبه با تاکر کارلسن در مورد بشقاب پرنده ها گفت: “همیشه برخی از برنامه های محرمانه و محرمانه مانند هواپیماهای جدید، موشک های جدید و چیزهای دیگر در حال انجام هستند.”

مالک اسپیس ایکس گفت: بیگانگان کجا هستند؟ چرا من آنها را ندیده ام؟ بسیاری از مردم فکر می کنند که ما بیگانه ها را می بینیم، اما من هیچ مدرکی برای این موضوع ندیده ام.

اظهارات مدیر عامل اسپیس ایکس بازتاب افزایش مشاهده بشقاب پرنده در دهه های ۱۹۵۰ و ۱۹۶۰ توسط پنتاگون به دلیل آزمایش هواپیماهای جاسوسی پیشرفته و فناوری فضایی ایالات متحده بود.

اگرچه ایلان ماسک می گوید هیچ مدرکی دال بر وجود بیگانگان و بشقاب پرنده ها ندارد، اما قول داده است که اولین کسی باشد که حیات فرازمینی را افشا می کند و گفته است به محض کشف هر مدرکی، آن را در شبکه اجتماعی X منتشر خواهد کرد: “من تضمین می‌کنم که در کسری از ثانیه، وقتی شواهدی از موجودات فرازمینی ببینم، فوراً آن را روی پلتفرم X منتشر خواهم کرد.”

این میلیاردر افزود: احتمالا این مقاله [درباره فرازمینی‌ها]این پست شماره یک ما در تمام دوران خواهد بود.»، اما ماسک اکنون معتقد است یوفوهایی که در آسمان دیده می شوند تجهیزات نظامی مخفی هستند. بسیاری از کارشناسان همچنین می گویند که بشقاب پرنده ها می توانند هواپیماهای آزمایشی ارتش آمریکا مانند پهپاد Silent Ventus باشند.

این پهپاد که توسط استارتاپ Undefined Technologies مستقر در فلوریدا ساخته شده، نیروی رانش خود را با یونیزه کردن هوا با الکترودهای ویژه تولید می کند. همچنین شایعه شده است که اسپیس ایکس در حال ساخت شبکه ای متشکل از صدها ماهواره جاسوسی تحت یک قرارداد مخفیانه ۱.۸ میلیارد دلاری با آژانس اطلاعاتی ایالات متحده است، احتمالاً سلاح مخفی که ماسک به آن اشاره می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا