ترندهای روز

آدم‌ربایی برای وصول طلب ۴۵۰میلیون تومانی

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

چند روز پیش رهگذران در حال عبور از یکی از خیابان های جنوب تهران بودند که ناگهان با جوانی دست بسته و زخمی در حاشیه خیابان مواجه شدند.

وی پس از گزارش موضوع به پلیس و اورژانس به بیمارستان منتقل و پس از بهبودی راز ۱۰ ساعته آدم ربایی را فاش کرد.

شاکی گفت: صبح روز حادثه وقتی مردی نامم را صدا زد برای رفتن به محل کارم از خانه خارج شدم و وقتی سرم را برگرداندم دیدم مرد جوانی سوار بر یک خودروی پراید به همراه سه نفر دیگر در خودرو بودند. “

بلافاصله پیاده شدند و با تهدید چاقو مرا در ماشینشان کتک زدند.

همانطور که در خیابان حرکت می کردند، بعد از یک ساعت آدرس خانه برادرم را پرسیدند. تازه آن موقع بود که فهمیدم چرا مرا ربودند. برادرم به چند نفر بدهی داشت و از ایران رفته بود.

گفتند ۴۵۰ میلیون تومان از برادرم می خواهند. مردان خشن مرا به قدری شکنجه کردند که مجبور شدم با پدرم تماس بگیرم و از او بخواهم در ازای بدهی ۴۵۰ میلیون تومانی برادرم، یک و نیم میلیارد تومان سفته به آنها بدهد. پدرم سفته را تهیه کرد و به آدرسی که آدم ربایان داده بودند رفت.

جوان گفت: قرار شد اسکناس ها را زیر صندلی کنار سطل زباله ای که می گفتند بگذارند. سپس تهدید کردند که اگر به پلیس زنگ بزند مرا نمی بیند. پدرم طبق درخواست آنها عمل کرد و یکی از آدم ربایان به پارک رفت و اسکناس ها را برداشت.

سرانجام پس از ۱۰ ساعت گروگان گیری مرا با دستبند در کنار خیابان رها کردند.

در پی اظهارات مرد جوان، تحقیقات برای دستگیری آدم ربایان با دستور بازپرس حمیدرضا کیاستی نیا از سوی کارآگاهان اداره آگاهی آغاز شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا