اخبار اقتصاد ایران

ثبت نام وام 200 میلیونی با اقساط 5 میلیونی

بانک سرمایه در راستای رفاه حال مشتریان خود، طرح تسهیلاتی را با نام «نسیم مرابحه» تهیه کرده است. سقف این وام برای اشخاص حقیقی به ۲۰۰ میلیون تومان می رسد. این تسهیلات به اشخاص حقوقی نیز پرداخت می شود و سقف تسهیلات برای آنها ۵ میلیارد تومان اعلام شده است.

به گزارش کماپپرس، بر اساس دسته بندی، متقاضیان وام ۲۰۰ میلیون تومانی طرح نسیم مرابحه باید دارای رتبه اعتباری مناسب و پروانه کسب باشند. ضمناً این افراد باید در یکی از شعب بانک سرمایه سپرده کوتاه مدت عادی افتتاح کنند و میانگین حداقل سه ماه حساب ایجاد کنند تا بتوانند این وام را درخواست کنند. حداکثر مدت پرداخت اقساط این تسهیلات ۴۸ ماه می باشد. سود این وام به ۱۶ درصد می رسد.

بر اساس میزان وام، نرخ سود و مدت بازپرداخت، مبلغ هر قسط ۵ میلیون و ۶۶۸ هزار و ۵۶ تومان خواهد بود. سود کل تسهیلات به ۷۲ میلیون و ۶۶ هزار و ۶۹۶ تومان می رسد. مبلغ وام و تسهیلات آن ۲۷۲ میلیون و ۱۲۱ هزار و ۶۹۶ تومان است.

نگاهی به آغاز کار و برخی از دستاوردهای بانک سرمایه

بانک سرمایه بر اساس ماده واحده قانون تاسیس بانک های غیردولتی مصوب ۱۳۷۹ تشکیل و در سال ۱۳۸۴ به عنوان ششمین بانک خصوصی ایران فعالیت خود را آغاز کرد.

این بانک از ابتدای فعالیت خود توانسته به دستاوردهایی همچون لوح تقدیر پانزدهمین دوره جشنواره روابط عمومی برتر ایران ۱۳۹۶، گواهینامه ویژه مدیریت بحران، لوح تقدیر بهترین مدیر روابط عمومی دست یابد. تندیس بلورین ممتاز روابط عمومی و همچنین نشان ستاره لیاقت روابط عمومی، گواهی دوازدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک، تندیس سومین جشنواره بانک محبوبم، تندیس مدیر اجرایی برگزیده جهادی و غیره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا