ورزشی

در انتظار اتفاق بزرگ برای علیرضا بیرانوند در فوتبال ایران

علیرضا بیرانوند دروازه بان با تجربه تیم ملی مقابل ازبکستان برای هفتاد و چهارمین بار در دروازه ایران قرار گرفت و توانست یک کلین شیت دیگر را ثبت کند.

بیرانوند با بازی مقابل ازبکستان رکورد ۷۳ بازی ملی احمدرضا عابدزاده را پشت سر گذاشت. او در جریان بازی پنج شنبه شب توانست با خونسردی کامل عملکرد خوبی درون دروازه ایران ارائه دهد و در نهایت با حفظ دروازه خودی چهل و چهارمین کلین شیت خود را حفظ کرد. او در تیم ملی ثبت نام کرد تا در بین تمام دروازه بانان تاریخ تیم ملی رکورددار بماند.

بیرانوند اکنون تنها دو بازی ملی دیگر تا رسیدن به رکورد سید مهدی رحمتی در تعداد بازی ملی فاصله دارد. رحمتی با ۷۶ بازی ملی بهترین دروازه بان تاریخ فوتبال ایران محسوب می شود و بیرانوند در فیفا حضور دارد. دی بعدی احتمالا به رکورد رحمتی می رسد.

بیرانوند که با عملکرد فوق العاده خود در سال های گذشته دروازه بان اول تیم ملی شده است، قطعا می تواند رکورد خود را در بازی های آینده ایران بهبود بخشد و بدون شک علاوه بر پشت سر گذاشتن رکورد مهدی رحمتی، نام خود را نیز در بین تیم ها ثبت خواهد کرد. بهترین دروازه بانان تاریخ فوتبال ایران انجام خواهد داد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا