فناوری

بهترین گوشی‌های موبایل بازار ایران [مهر۱۴۰۳]

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

برای خرید گوشی موبایل در بازار ایران محصولات مختلفی پیش روی شماست. باید ببینید بودجه شما چقدر است و سپس بر اساس سلیقه خود افق میهن کنید. برای خرید گوشی های مختلف می توانید به فروشگاه های اینترنتی معتبر مانند فروشگاه اسنپ مراجعه کنید و با مقایسه قیمت ها و امکانات گوشی هوشمند خود را هوشمندانه افق میهن و خریداری کنید. استفاده از فیلتر قیمت بهترین راه برای رسیدن به لیستی است که تصمیم گیری را برای شما آسان می کند. در ادامه این مقاله بهترین گوشی های موبایل بازار ایران در رده های قیمتی مختلف را برای شما خواهیم گفت. با ما همراه باشید.

گوشی های ۵ تا ۱۰ میلیون تومانی

با بودجه ای بین ۵ تا حدود ۱۰ میلیون تومان می توان انواع گوشی را خریداری کرد. خب! شما نمی توانید از چنین گوشی هایی انتظار عملکردهای متفاوت یا طراحی بسیار خلاقانه داشته باشید، اما آنها کار شما را انجام می دهند و اساساً تمام نیازهای شما را از یک گوشی پاسخ می دهند. گوشی هایی در این رنج قیمت معمولا بدنه پلاستیکی دارند و دوربین آن ها کاملا قابل قبول است. از آنجایی که در چنین مواقعی نباید انتظار ویژگی های خارق العاده ای داشته باشید، بهتر است به نکات کلیدی و شاخص هایی مانند شارژ مناسب توجه کنید. از جمله گوشی های کاربردی و باکیفیت موجود در بازار در بازه قیمتی ۵ تا ۱۰ میلیونی باید به موارد زیر اشاره کرد:

سامسونگ A05;

شیائومی ردمی A3;

سامسونگ A05s;

Motorola Moto G24;

شیائومی پوکو M5s;

سامسونگ A15 4G;

گوشی موتورولا موتو جی ۵۴.

گوشی های ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومانی

در این بازه قیمتی رنگ و کیفیت تصویر گوشی ها کمی بهتر از رده قبلی است. بدنه آنها قویتر است و در برخی موارد به جای پلاستیک از فلز استفاده می شود. حسگر اثر انگشت گوشی های این رده قیمتی کیفیت بهتری دارد و در قسمت هایی مانند اسپیکر تقویت شده است. در میان اقلام محبوب در این رنج قیمت به موارد زیر توجه کنید:

A25، Honor Magic5 Lite؛

شیائومی ردمی نوت ۱۳;

سامسونگ A35;

Xiaomi Note 13 Pro 4G.

گوشی های ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومانی

گوشی هایی با این قیمت کیفیت نسبتا خوبی دارند. شما باید ویژگی های خلاقانه تری را در طراحی و ساختار آنها ببینید. به عنوان مثال وضوح رنگ آنها بسیار خوب است و سنسور اثر انگشت آنها بسیار سریع و دقیق است. باتری های این گوشی ها قوی هستند و دارای سنسورهایی مانند ضد لرزش و زوم اپتیکال برای دوربین هستند. عملکرد و سرعت شارژ باتری گوشی های این رده قیمتی مطلوب و مناسب است. قدرت پردازشی اینگونه گوشی ها بالاست و برای کاربری که به صورت نیمه حرفه ای از گوشی استفاده می کند گزینه های خوبی خواهند بود. در میان گوشی هایی که با این ویژگی در بازار موجود است به موارد زیر توجه کنید:

سامسونگ A55

شیائومی پوکو ایکس ۶ پرو

گوشی از ۲۰ تا ۴۰ میلیون تومان

گوشی های این دسته کیفیت بسیار خوبی دارند. علاوه بر داشتن تمامی ویژگی های اولیه یک موبایل خوب، ویژگی های جذاب و ویژه ای نیز به آن ها اضافه می شود. در این سطح از گوشی های موجود در بازار، جای نگرانی بابت کیفیت دوربین، شارژ، قدرت پردازش و سنسورها وجود ندارد. حال باید به دنبال امکانات اضافی و ویژگی های طراحی جذاب در آنها باشید. بدنه های زیبا و زیبا، دوربین های شفاف و قوی، حافظه بیشتر و سنسورهای بی عیب و نقص از جمله ویژگی های بارز چنین گوشی هایی است. از جمله گوشی هایی که در این رده قیمتی قابل خرید هستند و می توانید با مراجعه به فروشگاه اسنپ آن ها را تهیه کنید، باید به موارد زیر اشاره کنیم:

شیائومی ۱۳ تی

سامسونگ S23 FE

موتورولا اج ۵۰ پرو

گوشی های ۴۰ تا ۶۰ میلیون تومانی

محصولات مختلفی در گوشی های با قیمت بالای ۴۰ میلیون تومان در بازار به چشم می خورد. این گوشی ها علاوه بر ویژگی های باکیفیت و جذاب، دارای رابط کاربری خاص و متفاوتی نیز هستند. طراحی چنین موبایل هایی بسیار زیبا و زیبا است. خرید گوشی با این قیمت‌ها باعث می‌شود از کیفیت اولیه آن احساس راحتی کنید. اگر دوست دارید از گوشی به صورت حرفه ای استفاده کنید یا می خواهید با آخرین تکنولوژی های روز دنیا همراه باشید، گوشی های زیر شما را راضی خواهند کرد. در عین حال سبک هستند و باتری ها و پردازنده های بسیار قدرتمندی دارند. اگر قصد خرید اقساطی گوشی موبایل از اسنپ در این محدوده قیمت، موارد زیر را به خاطر بسپارید:

شیائومی ۱۳ تی پرو

پیکسل ۸

Oneplus 12r

اپل آیفون ۱۳

موتورولا اج ۵۰ اولترا

سامسونگ S24

گوشی های بالای ۶۰ میلیون تومان

اگر بودجه خرید چنین گوشی هایی را دارید، باید بدانید که با محصولات بسیار متفاوتی سر و کار دارید. برخی از این گوشی ها دارای ویژگی های جذابی مانند تاشو هستند. بهترین گوشی های اپل و سامسونگ در این رنج قیمت به فروش می رسند. این گوشی ها علاوه بر دارا بودن ویژگی هایی مانند پنل AMOLED با وضوح +WQHD و وضوح رنگ عالی، نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز، روشنایی بالای صفحه نمایش، حاشیه بسیار کوچک صفحه نمایش و HDR10+ به شارژرهای بسیار سریع و قدرتمند نیز مجهز هستند. در این گوشی ها باید امکاناتی مانند شارژ معکوس، شارژ بی سیم و مغناطیسی را مشاهده کنید. سنسورهای دوربین این گونه گوشی ها بسیار قوی هستند و دوربین هایی با عملکرد عالی دارند. کیفیت صدای دستگاه نیازی به تعریف ندارد.

اگر قصد خرید چنین گوشی هایی را دارید باید به نکات زیر توجه کنید:

سامسونگ اس ۲۴ اولترا

آیفون ۱۳ پرو مکس

شیائومی ۱۴ اولترا

اخبار مربوط به رجیستری گوشی اپل و چنین حاشیه هایی در بازار تلفن همراه تأثیرات بسیار مستقیمی بر قیمت ها و عرضه/تقاضا دارد. بازار داخلی تلفن همراه دائما در حال سوختن است. با این حال بسیاری خرید گوشی های پرچمدار را یک سرمایه گذاری می دانند و بر این باورند که هزینه برای خرید جدیدترین مدل های گوشی های اپل و سامسونگ ارزشش را دارد.

در پایان

خوشبختانه تنوع خوبی بر بازار تلفن همراه حاکم است. تقریباً با هر بودجه ای، می توانید گوشی هوشمندی تهیه کنید که شما را به اینترنت متصل می کند، تماس برقرار می کند و دارای دوربین و سایر موارد اولیه است. اگر می خواهید بیشتر خرج کنید و گوشی هایی با امکانات بالاتر بخرید، در افق میهن آزاد هستید و می توانید سراغ برندهایی مانند اپل و سامسونگ بروید. حتی برند شیائومی هم گزینه های خوبی برای شما دارد. برای دریافت بهترین و بهترین گوشی های دنیا، افق میهن شما به دو برند سامسونگ و اپل محدود می شود. البته شیائومی نیز سعی می کند با مدل هایی در این زمینه با دو برند دیگر رقابت کند. ظاهراً در این سالهای فعالیت او نیز به سرعت پیشرفت کرده است. افق میهن شما چیست؟ قصد خرید کدام گوشی را دارید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا