فناوری

همراه اول، بزرگترین برند ایرانی حاضر در جیتکس

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

GITEX 2024 در دبی که یکی از بزرگترین رویدادهای فناوری جهانی است، به عنوان پلتفرمی برای نمایش آخرین نوآوری ها در حوزه های مختلف فناوری از جمله هوش مصنوعی، امنیت سایبری، بلاک چین، فین تک و شهرهای هوشمند شناخته می شود. این نمایشگاه از ۱۴ تا ۱۸ اکتبر در مرکز تجارت جهانی دبی و بندر دبی برگزار می شود و شامل بیش از ۴۰ سالن نمایشگاهی خواهد بود. در گزارش پیش رو قصد داریم به بررسی وضعیت و ظرفیت های این نمایشگاه بپردازیم و از اهمیت حضور بزرگترین برند ایرانی حاضر در این رویداد یعنی اولین شرکت همراه برای سومین سال متوالی و تاثیر این حضور در بهبود کلی صنعت ICT در کشور.

بررسی وضعیت و ظرفیت های موجود در نمایشگاه جیتکس

Gitex امسال بر موضوع “تسریع دیجیتالی شدن صنعتی و هوش مصنوعی” متمرکز خواهد بود و شامل ۹ نمایشگاه همزمان خواهد بود، این نمایشگاه ها شامل Expand North Star، بزرگترین رویداد جهانی برای استارتاپ ها و سرمایه گذاران، اجلاس آینده بلاک چین، بررسی تحولات بلاک چین و دیجیتال است. ارزها، Fintech Surge. معرفی نوآوری های فین تک، امنیت سایبری Cyber ​​Valley مبتنی بر هوش مصنوعی، GITEX Impact با تمرکز بر فناوری های سازگار با محیط زیست و تغییرات آب و هوایی، شهرسازی آینده، شهرهای هوشمند و پایدار، GLOBAL Devslam، گردهمایی توسعه دهندگان و فناوران، شیدایی بازاریابی، فناوری های بازاریابی جدید و هوش مصنوعی همه چیز، برنامه های پیشرفته در هوش مصنوعی

این نمایشگاه فرصتی بی نظیر برای کارآفرینان، سرمایه گذاران و متخصصان فناوری فراهم می کند تا با رهبران صنعت و سیاست گذاران بیش از ۱۸۰ کشور جهان ارتباط برقرار کنند و از آخرین پیشرفت های فناوری و راه حل های دیجیتال برای رشد و توسعه کسب و کار بهره مند شوند. GITEX 2024 همچنین تمرکز ویژه ای بر فناوری های پایدار دارد، مانند مراکز داده کارآمد انرژی و راه حل های هوشمند برای توسعه شهری، که نشان دهنده تمایل امارات متحده عربی برای ایجاد شهرهای هوشمند و پایدار در آینده است.

در نتیجه، GITEX 2024 فرصتی بی نظیر برای کسانی است که به دنبال دسترسی به آخرین پیشرفت های فناوری و ایجاد شبکه های تجاری در منطقه خاورمیانه هستند و می توانند از این نمایشگاه برای دسترسی به بازارهای جهانی استفاده کنند.

همچنین نمایشگاه جیتکس ۲۰۲۴ که هم اکنون در دبی در حال برگزاری است، بستری را برای تبادلات مالی گسترده و انعقاد قراردادهای مختلف در حوزه فناوری و نوآوری فراهم کرده است. این نمایشگاه بزرگترین گردهمایی فناوری در خاورمیانه محسوب می شود و میزبان بیش از ۶۸۰۰ شرکت و ۲۰۰۰ استارت آپ از سراسر جهان است. هدف جیتکس ارائه فرصت هایی برای شرکت ها برای جذب سرمایه گذاری، گسترش همکاری های بین المللی و پیشبرد نوآوری ها در زمینه های کلیدی مانند هوش مصنوعی، امنیت سایبری و مدیریت داده ها است.

حضور اولین شرکت به عنوان بزرگترین برند ایرانی حاضر در رویداد جیتکس

در مجموع، GITEX 2024 فرصتی برای تسریع دیجیتالی شدن و تقویت اقتصاد دیجیتال در منطقه است و نقش مهمی در ایجاد همکاری های تجاری و تبادل دانش در سطح بین المللی ایفا می کند.

هر روز از نمایشگاه به یکی از موضوعات اصلی از جمله سرمایه گذاری در فناوری، هوش مصنوعی، امنیت سایبری، مراکز داده و فناوری های آینده اختصاص دارد. این رویداد به ویژه فرصتی را برای شرکت های ایرانی فراهم کرده است تا نوآوری های خود را به سرمایه گذاران بین المللی معرفی و معرفی کنند. محاروب اول نیز به عنوان یکی از شرکت های شرکت کننده از ایران با هدف جذب سرمایه گذار و توسعه همکاری های بین المللی در این نمایشگاه حضور یافته است.

حضور اولین شریک در نمایشگاه جیتکس فرصتی مغتنم برای ارائه دستاوردها و نوآوری های جدید در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات است. این نمایشگاه نه تنها به معرفی محصولات و خدمات جدید کمک می کند، بلکه بستری را برای تبادل تجربیات و دانش بین بازیگران اصلی این حوزه فراهم می کند. همراه اول با ارائه و نمایش دستاوردهای خود می تواند روندهای نوآورانه و راهکارهای موفق را به سایر شرکت ها و فعالان حوزه ICT منتقل کند. این امر به تقویت کل اکوسیستم کمک می کند و باعث رشد و توسعه بیشتر صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات در ایران می شود.

به اشتراک گذاری این تجربیات همچنین می تواند الهام بخش شرکت های کوچکتر و استارت آپ ها باشد تا با بهره گیری از این دانش و ارتباطات، کسب و کار خود را تقویت کنند و در نهایت به توسعه کل اکوسیستم ICT ایران کمک کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا