اخبار بورس

آموزشگاه شهدای حزب الله فولاد سنگان افتتاح شد

در راستای مسئولیت اجتماعی؛

در ادامه نهضت مدرسه سازی فولاد سنگان در مناطق محروم شهرستان خواف، این بار مدرسه شهدای حزب الله فولاد سنگان با حضور مسئولین شهرستان خواف در روستای برآباد افتتاح شد.

گزارش کردن افق میهندر ادامه حرکت مدرسه سازی فولاد سنگان در مناطق محروم شهرستان خواف، این بار مدرسه شهدای حزب الله فولاد سنگان با حضور مسئولین شهرستان خواف در روستای برآباد افتتاح شد.

در مراسم افتتاحیه این مدرسه محمد زمانیان معاون مالی رئیس جمهور فولاد سنگان، روح الله غلامپور مدیر آموزش و پرورش شهرستان خواف، علمای شیعه و سنی روستای برآباد، فرماندهان نظامی و انتظامی و تعدادی از مدیران شهرستان، مدرسه شهدای حزب الله فولاد سنگان حضور داشتند. باز شد .

زمانیان در این مراسم شهادت سید حسن نصرالله و جمعی از رزمندگان مقاومت را تسلیت گفت و وعده های خالصانه رزمندگان سپاه را تبریک گفت. وی گفت: ما باید برای این عملیات ارزش قائل شویم و نباید فراموش کنیم که در هشت سال دفاع مقدس مشکلاتی داشتیم و اکنون به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی به چنین جایگاهی رسیده ایم.

در ادامه معاون مالی فولاد سنگان گفت: فولاد سنگان در ادامه روند مدرسه سازی و ایفای مسئولیت اجتماعی خود این بار مدرسه شهدای فولاد سنگان را افتتاح کرد.

وی بیان کرد: اگر بخواهیم به توسعه کشور نگاه کنیم باید از همه جهات به این توسعه نگاه کنیم و از آنجایی که یکی از شاخص های اصلی توسعه، شاخص آموزش است، اگر این مشکل در یک کشور جزئی باشد، پس در آن کشور توسعه یافته محسوب نمی شود.

وی افزود: توسعه یک عامل یک شبه نیست بلکه یک فرآیند طولانی مدت است. اگر می‌خواهیم کشورمان در آینده‌ای نه چندان دور توسعه پیدا کند، باید به وظایف شرکت‌های بزرگ توجه شود و وارد بحث‌های اجتماعی و سیاسی شوند، بنابراین فعالیت ویژه در زمینه توسعه آموزشی را ضروری می‌دانیم واجب

زمانیان ادامه داد: مشارکت مردمی به معنای حضور خیرین در ساخت مدارس است و این مشارکتی است که مقام معظم رهبری بارها تاکید کرده اند که ملت باید خداپسندانه در این امر مشارکت کنند.

در ادامه روح الله غلامپور مدیر اداره آموزش و پرورش خواف گفت: با همت شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان و اداره کل نوسازی و با حمایت نماینده محترم، شورای اسلامی و مردم مهربان روستای برآباد پروژه سه کلاسه «شهدای حزب الله» امروز افتتاح شد

غلامپور تصریح کرد: زیربنای این پروژه ۱۴۰ متر مربع و با ۴۵ میلیارد ریال وام با مشارکت شرکت فولاد سنگان ساخته شده است.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: ۱۲ درصد از اعتبارات اداره کل نوسازی استان خراسان رضوی برای توزیع بین ۴۸ ناحیه آموزشی، با حمایت همیشگی شرکت فولاد سنگان و خیرین گرانقدر به خواف اختصاص یافت. در سه شنبه های امید برای کمک به ولسوالی ها. طبق توافقات شهرستان های محروم تعداد کلاس های درس را در این منطقه افزایش خواهیم داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا