خودرو

قیمت خودرو امروز 23 مهر / کاهش قیمت خودرو امروز دوشنبه


آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش افق میهن، قیمت خودرو یکی از موضوعات مهم و چالش برانگیز در بازارهای اقتصادی است. قیمت خودرو تحت تاثیر عوامل مختلفی است. یکی از عوامل اصلی تاثیرگذار بر قیمت خودرو، تعادل بین عرضه و تقاضا در بازار است. قیمت خودرو امروز دوشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۳ برای اکثر محصولات نزولی بود و برخی از آنها رشد اندکی داشتند، اما به طور کلی از زمان شروع معاملات امروز، بازار روند نزولی داشته است.

قیمت خودرو امروز دوشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۳ با مشاهده نوسانات قیمتی در بازار خودرو از ابتدای هفته تاکنون، شکل نزولی به خود گرفت. البته این افت ها هم در بازار داخلی و هم در بازار مونتاژ تا سقف ۸۵ میلیون تومان قابل مشاهده است. علاوه بر این، با توجه به روند نزولی که بازار در پیش گرفته، برخی از محصولات روند معکوس را ثبت کردند و برخی دیگر به کما رفتند.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی برای اکثر محصولات کاهش منفی را ثبت کرد.

تارا V2 اتوماتیک یکی از مدل های مختلف خانواده تارا است که توسط ایران خودرو تولید و عرضه می شود. این خودرو امروز با هشت میلیون تومان کاهش با قیمت ۸۸۵ میلیون تومان در بازار به فروش می رسد. البته خودروی مورد نظر در حال حاضر از کارخانه به فروش نمی رسد.

پژو پارس TU5 یکی از پرطرفدارترین محصولات ایران خودرو است که با افت سه میلیون تومانی تعادل خود را از دست داد و از کانال ۹۰۰ میلیون تومانی خارج شد و با قیمت ۸۹۵ میلیون تومان در بازار معامله می شود.

اطلس با مدل ۱۴۰۳ در رده محصولات جدید سایپا قرار می گیرد که امروز با پنج میلیون تومان تخفیف با قیمت ۵۱۵ میلیون تومان خرید و فروش می شود.

شاهین جی (سانروف) یکی از محصولات رده بالای داخلی شرکت سایپا محسوب می شود که با دو میلیون تومان افت با قیمت ۷۲۸ میلیون تومان در بازار معامله می شود.

خودروی سهند اس که به تازگی وارد بازار سایپا شده است از کانال ۵۰۰ میلیون تومانی خارج شده و امروز با افت دو میلیون تومانی با قیمت ۴۹۳ میلیون تومان در بازار به فروش می رسد.

قیمت خودروهای مونتاژ شده

بازار خودروهای مونتاژی برای اکثر محصولات پیشرفت منفی را تجربه کرد، اگرچه تعداد کمی از آنها رشد خفیفی را ثبت کردند.

تبصره ۲ محصولات مونتاژ بهمن این موتور از آغاز معاملات امروز مانند سایر محصولات این شرکت با کاهش ۵۲ میلیون تومانی با قیمت یک میلیارد و ۲۸۸ میلیون تومان در بازار به فروش می رسد.

KMC T8 یکی از خودروهای لوکس کرمان موتور است که امروز ده میلیون تومان گران شده و با قیمت یک میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومان تحویل متقاضی می شود.

Xtreme VX که به تازگی توسط شرکت Automanager به بازار عرضه شده است، امروز با افزایش ۳۰ میلیون تومانی در محدوده چهار میلیارد تا ۴۲۰ میلیون تومان در بازار به فروش می رسد.

آریزو ۸ یکی از کراس اوورهای شرکت خودروسازی محسوب می شود که با افت ۳۵ میلیون تومانی با قیمت دو میلیارد و ۶۱۵ میلیون تومان در بازار معامله می شود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا