فناوری

تمدید فراخوان طرح پژوهانه همراه اول برای حمایت از پایان‌نامه‌ها و طرح‌های پژوهشی

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

پنجمین فراخوان حمایت از مرکز تحقیق و توسعه همراه اول از پایان نامه ها و طرح های پژوهشی همسو با کسب و کار اپراتور تلفن همراه اول تا ۱۵ آبان ماه ۱۴۰۳ تمدید شد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، مرکز تحقیق و توسعه همراه اول در راستای اهداف خود و تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه، رونق حوزه تحقیق، توسعه، نوآوری و حمایت از فناوری های نوین و بومی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، از پایان نامه ها و پروژه های تحقیقاتی حمایت کرده است.

این حمایت بر اساس رویکرد بکارگیری و ارتقای کیفی پایان نامه های دانشگاهی، تقویت و تشویق دانشجویان تحصیلات تکمیلی و متقاضیان فوق دکتری و بهره مندی از ظرفیت اعضای هیات علمی دانشگاه و مطابق با نیازهای پژوهشی اولین شرکت همراه در شکل اعطای کمک هزینه تحقیقاتی

در این راستا دانشجویان و پژوهشگران می توانند تا پانزدهم با حوزه های دارای اولویت آشنا شده و ثبت نام کنند آبان ماه ۱۴۰۳ به نشانی رجوع شود

در پنجمین دوره از این فراخوان، حوزه های فناوری و محورهای اولویت دستیاران معاون اول تعریف شده و از طرح های برگزیده در دو نوع پژوهشی و کاربردی حمایت می شود.

طرح های ارائه شده با توجه به محورهای اولویت باید نیاز محور و در راستای توسعه کسب و کار همراه اول اعلام شده از سوی مرکز تحقیق و توسعه این اپراتور باشد.

لازم به ذکر است طی چهار دوره گذشته در مجموع بیش از ۶۰۰ دانشجو ثبت نام کردند که از این تعداد ۲۱۲ دانشجو شامل ۱۴۲ دانشجوی ارشد، ۶۴ دانشجوی دکتری و ۶ محقق فوق دکتری مورد حمایت قرار گرفتند.

مجموع حمایت های مالی نزدیک به ۱۲۰ میلیارد ریال بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا