خودرو

قیمت خودرو امروز 24 مهر / ریزش 70 میلیونی این خودرو


آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش افق میهن: قیمت خودرو تحت تاثیر عوامل متعددی از جمله نوسانات نرخ ارز، هزینه های تولید و تقاضای بازار است. افزایش هزینه های واردات و تولید ممکن است منجر به افزایش قیمت خودروهای داخلی و خارجی شود. تغییر در سیاست های اقتصادی و مالی دولت نیز بر قیمت خودرو تاثیر می گذارد. رقابت بین برندهای مختلف و تغییر ذائقه مصرف کنندگان نیز بر بازار خودرو و قیمت خودرو در سال های اخیر تاثیر گذاشته است.

قیمت خودرو امروز سه شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ اعلام شد. روند بازار به صورت نوسانی و اغلب کاهشی گزارش می شود از روز گذشته علیرغم اینکه شدت و میزان تغییرات قیمت محصولات متفاوت است، برخی دیگر با همان قیمت های قبلی خرید و فروش می شوند.

قیمت خودرو امروز سه شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ یک روند نزولی را برای اکثر محصولات نشان می دهد. یعنی هر دو بازار با درجات و شدت های مختلف از ۵۰۰ هزار تومان به ۷۰ میلیون تومان سقوط کرده اند. با این حال، با وجود این کاهش، برخی از محصولات روند صعودی را تجربه کردند و برخی دیگر به کما رفتند و ثابت ماندند.

اکثر محصولات نیز با توجه به نرخ دلار به عنوان محرک اصلی بازار خودرو تغییر کردند.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی برای اکثر محصولات روند نزولی داشته و تعداد کمی از آنها افزایش قیمت داشته اند.

دنا پلاس توربو ۶ سرعته مدل ۱۴۰۳ از امکانات رفاهی و ایمنی بیشتری نسبت به خودروهای داخلی برخوردار است که امروز در بازار با افت ۱۴ میلیون تومانی با قیمت ۹۰۸ میلیون تومان خرید و فروش می شود. البته خودروی مورد نظر در حال حاضر در کارخانه تولید و تحویل نمی شود.

پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما یکی از پرطرفدارترین محصولات ایران خودرو اگرچه نسبت به روز گذشته تعادل خود را از دست داده و ۱۵ میلیون تومان ارزان شده است، اما همچنان در مرز یک میلیارد قرار دارد و با قیمت تک به فروش می رسد. یک میلیارد و ده میلیون تومان وارد بازار می شود

کوییک GXR-L یکی از مدل های هاچ بک بازار داخلی است که از ابتدای معاملات امروز یک میلیون تومان گران شده و با قیمت ۴۳۳ میلیون تومان تحویل متقاضی می شود.

شاهین جی (سانروف) یکی از محصولات رده بالای سایپا محسوب می شود که با قیمت ۷۲۹ میلیون تومان با افزایش یک میلیون تومانی در بازار معامله می شود.

قیمت خودروهای مونتاژ شده

بازار خودروهای مونتاژی برای اکثر محصولات تغییراتی را تجربه کرد.

Extreme VX یکی از محصولات مدرن مدیران خودرو که به تازگی وارد بازار شده و رکورد افت قیمت ۷۰ میلیون تومانی را در بازار داخلی به ثبت رسانده، چهار میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان در بازار مونتاژ و ارزش گذاری شد.

پشت

Fidelity Prestige (7 صندلی) از محصولات لوکس بهمن موتور با کاهش چشمگیر ۵۷ میلیون تومان در کانال دو میلیارد و ۵۶۰ میلیون تومان در بازار تحویل متقاضی می شود.

توقف لخته شدن اتوماتیک (تیپ ۳) از دسته محصولات مونتاژی که با کاهش ۳۰ میلیون تومانی به مرز یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان رسیده است.

قیمت ماشین


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا