فناوری

حضور برندهای مطرح ایرانی در جیتکس، فرصتی برای جذب سرمایه‌گذاران بین‌المللی

پایگاه خبری تحلیلی منتخب (ofoghmihan.ir):

ایرنا: جیتکس به عنوان یک نقطه استراتژیک نقش مهمی در تسریع دیجیتالی شدن جوامع دارد. از این رو برای سومین بار است که یکی از بزرگترین برندهای ایرانی فعال در عرصه ارتباطات با هدف جذب مخاطبان بین المللی و تقویت ارتباط با شرکت های فناور به این رویداد بزرگ در منطقه خاورمیانه می رود.

این نمایشگاه از امروز ۲۳ مهر تا ۲۷ شروع به کار کرد مهر ۱۴۰۳ در دبی ادامه دارد و میزبان بیش از ۶۵۰۰ شرکت از ۱۸۰ کشور جهان است.

اول که به عنوان اولین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه در ایران و خاورمیانه شناخته می شود، برای سومین سال متوالی با هدف کلیدی تقویت جایگاه خود در این اقتصاد نوپا به نمایشگاه جیتکس رفته است. Mobar Al در غرفه بزرگ و یکپارچه خود در این رویداد بزرگ و جهانی به میزبانی دبی، خدمات و نوآوری های خود را در پنج بخش تخصصی زندگی دیجیتال، راه حل های هوشمند، خدمات ارتباطی، تجارت الکترونیک و آینده به نمایش گذاشته است.

GITEX 2024 که با محوریت «آینده هوش مصنوعی» برگزار می‌شود، بستری برای تبادل دانش و همکاری‌های بین‌المللی در راستای شکل‌گیری اقتصاد دیجیتال و تسریع تغییرات در آن است.

در همین راستا همراه اول خدماتی را در زمینه های فین تک، گردشگری، ابر، راهکارهای هوشمند، چت بات های پیشرفته نیز به نمایش گذاشته و قصد دارد نشان دهد که چگونه با استفاده از فناوری های جدید، زندگی دیجیتالی کاربران را بهبود می بخشد.

با توجه به اینکه رویداد مذکور نه تنها یک نمایشگاه فناوری، بلکه بستری کلیدی برای تأثیرگذاری بر اقتصاد دیجیتال جهانی است، به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا دستاوردهای خود را به نمایش بگذارند و راه‌های جدیدی برای هم افزایی و همکاری در سطح بین‌المللی ایجاد کنند.

در همین راستا اپراتور اول تلفن همراه کشور با حضور فعال در این نمایشگاه به دنبال جذب سرمایه گذار، ایجاد مشارکت های تجاری جدید و شبکه سازی حرفه ای در زمینه های جدید از جمله هوش مصنوعی است.

از سوی دیگر، این رویداد جهانی فرصت بی نظیری را برای شرکت ها و استارت آپ ها فراهم می کند تا با نوآوری های تکنولوژیکی خود به توسعه اقتصاد دیجیتال کمک کنند.

جیتکس به عنوان یک نقطه استراتژیک برای شکل‌گیری همکاری‌های تجاری و تبادل دانش، نقشی محوری در تسریع روند دیجیتالی شدن جوامع ایفا می‌کند.

رویداد GITEX 2024 دبی بستری حیاتی برای همه شرکت کنندگان فراهم می کند تا نوآوری های خود را به نمایش بگذارند و از رهبران فناوری برای آینده خود الهام بگیرند. این نمایشگاه هر ساله برگزار می شود و مبنایی برای ارتقای کسب و کارها و شکل گیری اقتصاد دیجیتال هوشمندتر و پویاتر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا