فرهنگ و هنر

امسال مردم ۲.۵ میلیون ویدئو در آپارات بارگذاری کردند؟ :: افق میهن

با قدرت شبکه های اجتماعی و افزایش قابلیت های مرتبط با فعالیت در فضای مجازی، اکنون بخشی از اقداماتی که شاید تا همین یک دهه پیش فقط سرگرمی و سرگرمی بود، به صورت کاملاً قابل شناسایی به یک «شغل» تبدیل شده است. .

به گزارش افق میهن، بر اساس گزارش های رسمی منتشر شده در سال ۱۴۰۳، سایت آپارات روزانه به طور متوسط ​​میزبان ۸.۵ میلیون کاربر بوده و به عبارتی از هر ۱۰ ایرانی حداقل یک نفر روزانه از این سایت بازدید می کند!

در ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۳ تعداد کلی ویدیوهای آپلود شده در آپارات نزدیک به ۲.۵ میلیون ویدیو بوده است. در این برهه از زمان، این سایت با بیش از ۹ میلیارد و ۶۳۰ میلیون بازدید از سوی کاربران مواجه بوده است که منجر به ثبت رکورد قابل توجه ۷۰ میلیارد دقیقه بازدید از تعداد کل ویدیوهای آپلود شده در آن شده است.

این تعداد آپلود ویدیو توسط نزدیک به ۲۵۰ هزار کاربر فعال در این سایت به اشتراک گذاشته شده است. یکی از دلایل افزایش تعداد کاربران فعال در این سایت مربوط به توسعه زیرساخت های مرتبط با درآمدزایی است که در این قسمت نیز حکایت از ثبت رویدادهای خاص دارد.

همچنین بد نیست بدانید در ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۳ بیش از ۴۳۰۰۰ کاربر دوربین از قابلیت «پخش زنده» در این بستر استفاده کرده اند که نتیجه آن ثبت ۴۳۹ میلیون دقیقه پخش زنده با بیش از ۵۵ میلیون بازدید است. .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا