اخبار اقتصاد ایران

800/000 تومان یارانه نقدی واریز شد

سازمان هدفمندی یارانه ها، زمان واریز یارانه نقدی مهر او ماه را در مرحله اعلام کرد.

بر اساس اطلاعیه سازمان هدفمندسازی یارانه ها، یارانه دهک های ۱ تا ۳ در تاریخ ۲۵ مهر ۱۴۰۳ و یارانه برای عشرهای بالاتر در ۳۰ مهر ۱۴۰۳ به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.

در مرحله اول پرداخت یارانه نقدی، خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور مشمول دریافت یارانه خواهند شد. یارانه معیشتی دهک های اول تا سوم ساعت ۲۴ مورخ ۲۵ مهر ۱۴۰۳ به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.

میزان یارانه دهک های اول تا سوم ۴۰۰ هزار تومان و دهک های چهارم تا نهم ۳۰۰ هزار تومان است. این اقدام در راستای حمایت از اقشار کم درآمد و کاهش هزینه های زندگی خانواده ها انجام می شود.

یارانه نقدی خانوارهای دهک اول تا سوم درآمدی ۴۰۰ هزار تومان و سایر دهک ها ۳۰۰ هزار تومان است.

یارانه نقدی مهر ۱۴۰۳; بر اساس اعلام سازمان هدفمندسازی یارانه ها، این یارانه هر ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود. یارانه دهک های اول تا سوم ۲۵ هر ماه و یارانه سایر خانوارها در ۳۰ همان ماه پرداخت می شود.

در مورد تغییر قیمت یارانه یا جایگزینی کالابرگ هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده است. بر اساس اعلام وزیر اقتصاد تا مهرماه تغییری در این زمینه وجود نخواهد داشت و یارانه نقدی مهر ماه ۱۴۰۳ در روز چهارشنبه ۲۵ مهر از ساعت ۲۴ همان روز واریز و قابل برداشت می باشد.

قطع یارانه ها همچنان بر اساس معیارهای درآمدی و مالی تعیین می شود. افرادی که در دهک دهم قرار می گیرند، یارانه دریافت نمی کنند، مگر اینکه به این موضوع اعتراض کنند و اعتراض خود را در سامانه مربوطه ثبت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا