فرهنگ و هنر

پرونده لیلا بلوکات به خاطر پوشیدن کلاه به کجا رسید؟ :: افق میهن

لیلا بلوکات بازیگر سینما و تلویزیون تیرماه سال گذشته به دلیل استفاده از کلاه به جای شال گردن با احکام سنگینی مواجه شد. اما حالا خبر می رسد که بلوکات در دادگاه گذشته از تمامی اتهامات تبرئه شده و می تواند مانند گذشته به فعالیت های هنری و اجتماعی خود ادامه دهد.

به گزارش افق میهن، لیلا بلوکات بازیگر سینما و تلویزیون تیرماه سال گذشته به دلیل استفاده از کلاه به جای شال گردن با احکام سنگینی مواجه شد. اما حالا خبر می رسد که بلوکات در دادگاه گذشته از تمامی اتهامات تبرئه شده و می تواند مانند گذشته به فعالیت های هنری و اجتماعی خود ادامه دهد.
بلوکات از جمله بازیگرانی بود که در بهار و تابستان ۱۴۰۲ به همراه افسانا بایگان و آزاده صمدی به دلیل پوشش سر با احکام عجیب و سنگینی مواجه شدند. تصاویر موجود در فضای مجازی کشف حجاب و برداشتن پوشش شرعی و قانونی خلاف موازین و ارزش های دینی و ملی عنوان شد. فعال بودن در فضای مجازی خلاصه کتاب در یک ماه و ممنوع الخروج بودن و دو سال ممنوع الخروج بودن و توقیف سیم کارت و موبایل. بلوکات در سالی که گذشت دچار قضاوت های زیادی شد و از کار در فضای مجازی و فعالیت در حرفه خود منع شد.

پس از آن با اعتراض وکلای لیلا بلوکات، پرونده به دادگاه تجدیدنظر تقدیم شد و در دادگاه تجدیدنظر حکم برائت از سوی دادگاه اعلام شد و لیلا بلوکات منعی برای ادامه فعالیت هنری و هنری نخواهد داشت. فعالیت های اجتماعی داشته باشد و می تواند مانند گذشته به کارهای هنری خود ادامه دهد. و زندگی اجتماعی خود را از سر بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا