اخبار اقتصاد ایران

بانک مورد اعتماد صنعت پتروشیمی هستیم :: افق میهن

مدیرعامل بانک شهر، پایبندی به صداقت و اعتمادسازی را سرلوحه اقدامات بانک شهر در سال های اخیر برشمرد و تاکید کرد: خدمات و دستاوردهای متمایز این بانک به عنوان یک بانک جوان در شبکه بانکی کشور، آن را به بانکی مورد اعتماد تبدیل کرده است. صنایع مختلف

به گزارش افق میهن، دکتر سید محمدمهدی احمدی در سفر به بندرماهشهر و بازدید از پایتخت پتروشیمی کشور ضمن دیدار و گفتگو با مدیران ارشد این صنعت به تشریح ظرفیت های بانک شهر و بررسی افزایش تعاملات درون حزبی پرداخت.

دکتر احمدی با اشاره به حمایت های مهم، مثمر ثمر و تاثیرگذار این بانک برای توسعه صنعت پتروشیمی در کشور طی ۳ سال گذشته، گفت: امروزه با طراحی و ایجاد محصولات متمایز و کاربردی متناسب با نیاز شرکت های پتروشیمی انجام می شود. ، توانسته ایم به بانک مورد اعتماد فعالان این صنعت تبدیل شویم.

وی با تاکید بر اینکه ابزار و رویکرد جدیدی در تامین سرمایه در گردش شرکت های بزرگ تولیدی داریم، افزود: با توجه به موقعیت استراتژیک صنعت پتروشیمی در مبادلات ارزی و توسعه اقتصادی کشور، پرداخت تسهیلات و تامین مالی به صورت سنتی انجام می شود. توسط شبکه بانکی دیگر پاسخگوی نیازهای این صنعت نیست.

مدیرعامل بانک شهر خاطرنشان کرد: «برات کارت» بانک شهر با ویژگی‌های جدید، ابزاری کاربردی برای تسهیل تامین مالی بنگاه‌های اقتصادی است که می‌تواند شفافیت و کنترل‌پذیری جریان مالی را افزایش دهد. این امکان را برای مشتریان فراهم می کند تا بدهی خود را با ذینفعان در سررسیدهای معین تسویه کنند.

دکتر احمدی در پایان گفت: بانک شهر در تعامل و همکاری با شرکت های پتروشیمی نگاه ملی دارد و در تلاش است با توانمندی های خود به این صنعت سرافراز در پروژه های عمرانی کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا